פרטי התלונה

תלונות בנק מסד

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מסדשעות פתיחה בנק מסד גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס תוקפני ומעליב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשיחה טלפונית עם מי שהזדהתה כסגנית מנהלת הסניף, הופגן כלפי יחס מזלזל, תוקפני ומעליב.
הדוברת- בשם יעל כבר מתחילת השיחה נקטה בטון תוקפני. כשהערתי לה על כך שהיא צועקת עליי ענתה "אני לא צועקת- אולי זה הטון שלי" (ואני שואלת- איך טון מזלזל ותוקפני בדיוק עדיף על לצעוק?)
הערתי לה על כך מספר פעמים וללא הועיל.
מעבר לכך- לא נסתה לשמוע את דברי, וחזרה על דבריה שלה שוב ושוב, ללא נסיון לתקשר מעבר לאיומים שהיא תפנה את הטיפול בחשבוני לגורמים משפטיים.
כמו כן השתמשה בטענות שגויות (על מנת לתת תוקף לאיום שלה?) שחשבוני נמצא ללא מסגרת כבר 79 יום ואי לכך אני עוברת על החוק. בידי מכתב המציין כי במידה ולא תיכנס משכורת עד ליום 25/1/09 (6 ימים לפני המקרה) אזי תורד המסגרת מחשבוני. כמו כן ציינתי בפניה כי נכנסו שתי משכורות כבר מהתאריך שמצויין במכתב, וכי בהמשך המכתב מצויין כי במידה ותכנס משכורת לפני הגעת המכתב יש לראות את המכתב כמבוטל- אי לכך לא התייחסתי למכתב עד לשיחת הטלפון הנ"ל.
טענתי היא לא לגבי התגובות או הפעולות שהבנק נוקט כלפי אלא לגבי אופן השירות, היחס התוקפני וחוסר הנאותות שלה לשפר אותו גם לאור הערותי.

בנק מסד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה