יחס תוקפני ומעליב |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
כפר סבא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בשיחה טלפונית עם מי שהזדהתה כסגנית מנהלת הסניף, הופגן כלפי יחס מזלזל, תוקפני ומעליב.
הדוברת- בשם יעל כבר מתחילת השיחה נקטה בטון תוקפני. כשהערתי לה על כך שהיא צועקת עליי ענתה "אני לא צועקת- אולי זה הטון שלי" (ואני שואלת- איך טון מזלזל ותוקפני בדיוק עדיף על לצעוק?)
הערתי לה על כך מספר פעמים וללא הועיל.
מעבר לכך- לא נסתה לשמוע את דברי, וחזרה על דבריה שלה שוב ושוב, ללא נסיון לתקשר מעבר לאיומים שהיא תפנה את הטיפול בחשבוני לגורמים משפטיים.
כמו כן השתמשה בטענות שגויות (על מנת לתת תוקף לאיום שלה?) שחשבוני נמצא ללא מסגרת כבר 79 יום ואי לכך אני עוברת על החוק. בידי מכתב המציין כי במידה ולא תיכנס משכורת עד ליום 25/1/09 (6 ימים לפני המקרה) אזי תורד המסגרת מחשבוני. כמו כן ציינתי בפניה כי נכנסו שתי משכורות כבר מהתאריך שמצויין במכתב, וכי בהמשך המכתב מצויין כי במידה ותכנס משכורת לפני הגעת המכתב יש לראות את המכתב כמבוטל- אי לכך לא התייחסתי למכתב עד לשיחת הטלפון הנ"ל.
טענתי היא לא לגבי התגובות או הפעולות שהבנק נוקט כלפי אלא לגבי אופן השירות, היחס התוקפני וחוסר הנאותות שלה לשפר אותו גם לאור הערותי.
|
|
|
|
|