פרטי התלונה

תלונות בנק מסד

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מסדשעות פתיחה בנק מסד גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול ופגיעה בחשבון לקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
412 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פקידה המתנקלת לחשבון עסקי של לקוח ללא התחשבות בצרכים בסיסיים ומנהלת את החשבון לפי ראות עיניה ומתעלמת מרצון הלקוח ,ניהול כושל שמביא לפגיעה בעסק ואפילו לפשיטת רגל ונזק לבנק עצמו שברגע שיוכרז פשיטת רגל הבנק רק יפסיד הן את הלקוח והן את כספו,
זילזול מחפיר שתועד במצלמה נסתרת ותועלה ליוטיוב בימים אלו במידה ולא תטופל כראוי,
שם הפקידה , ילנה מסניף 412 בחולון ,
עוגמת נפש וזילזול בלקוח סוג הנזק :
לבדוק את הנושא לעומק העניין ולראות מה פשר התופעה, פיטורין פיטורין פיטורין בנק שמפרסם ומנסה לעבוד על לקוחות עם סלוגנים וסיסמאות כמו "הבנקאי שלך " פתרון נדרש :

בנק מסד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה