|
|
|
|
|
|
תלונת לקוח אלי משען |
נושא התלונה: |
משען אלי |
שם/כינוי: |
יום רביעי 01 ינואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חנקין |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני זמן קצר נכנסתי לסניף יהב בחולון על מנת להודיעה שאני מעוניין לסגור את החשבון
הפקידה לא שאלה אותי מדוע אני מעוניין לסגור את החשבון ופשוט סגרה אותו ישר אם הייתה שואלת אותי מדוע ברצוני לסגור את החשבון הרי שיכול מאוד להיות שסיבת הסגירה הייתה נפטרת
לאחר הסגירה חזר לי צ'ק של 6500 והתקשרו אלי מהסניף ומיד הזרמתי את הכף לאחר עוד כמה ימים חזר בשנית צק אחר על 270 והבנק לא התקשר אלי כי זה סכום נמוך והם מעדיף שהצ'ק יחזור ואז יגבו ממני 53 וזה מה שהיה
השאלה שלי מדוע ישנה הפליה בין צ'ק לצ'ק ולמה אין נוהל מסודר בבנק או שמקשרים ללקוח או שלא לפרטים נוספים
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק יהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|