פרטי התלונה

תלונות בנק יהב

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק יהבשעות פתיחה בנק יהב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ופגעני נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קדם - ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רציתי להתלונן על מנהלת הצוות ליאת, בסניף קדם. כל פעם שדיברתי אליה היא נתנה נתנה לי יחס מזלזל ומגעיל, אך היום היה שיא השיאים...ליאת מנהלת הצוות בסניף קדם, התייחסה בצורה מזלזלת כלפי אשתי שבאה רק לתת לה אישור מהמעסיק החדש שלי. היא דיברה בטון מזלזל ולא מכבד ואמרה לאשתי שהיא תתקשר אלי לעשות לי "שיחת הבהרה"...היא כנראה שכחה שאני הלקוח...היא התקשרה דיברה אלי בטון מזלזל, בצורה דיבור לא ראויה והכי גרוע בשיא האטימות ובחוסר רצון להיות קשובה או רצון לעזור בדרך כלשהי. הטון המזלזל שלה היה פוגעני מאד, ואני מצפה להתנצלות מידית ממנהל הסניף
עלבון סוג הנזק :
התנצלות , ויחס שונה פתרון נדרש :

בנק יהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה