פרטי התלונה

תלונות בנק יהב

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק יהבשעות פתיחה בנק יהב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות מזלזלת וחסרת רגישות של גלעד. ס. מנהל רוממה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
גלעד מודע למצבו הרפואי הקשה שנקלע לקוח ותיק מאד ובעל חסכונות רבים ולמרות זאת לא הסכים לסייע לבנו דל הלקוח ואף דחה שיחות ממנו ופתר עצמו ״שהוא לא משפטן״
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחה עם מנהלת הסניף פתרון נדרש :

בנק יהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה