|
|
|
|
|
|
נגישות גרועה של שרותי יהב ישיר והאתר -לא ניתן להכנס |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הסיסמה הטלפונית ליהב ישיר מתפוגגת כל חצי שנה . אין הודעה שפגת תוקף ועל מנת לחדשה צריך להשיב לבנקאי על 5 שאלות שחלקן אינן רלוונטיות לזיהוי וגובלות בחדירה לפרטיות .
אז מועברים שוב לנתב ,מקשיבים לכל הג'ינגלים ורק אז ניתן לקבל סיסמה חדשה .
יותר מורכב זה להחליף סיסמה באתר יהב - שוב- לא מקבלים הודעה שיש להחליפה אלא הודעה שאם רוצים להחליף יש להתקשר ליהב ישיר
שם אחרי ברור ארוך.. מועברים לנציג אינטרנט ששולח בדואר (!?) סיסמה חדשה. פשוט חלם ,הרגשה שחזרנו 10 שנים אחורה רק שאז הדואר עוד עבד..
|
בזבוז זמן משווע |
סוג הנזק : |
הנפקת סיסמא באופן אוטומטי לאינטרנט וליהב ישיר עם אימות בטלפון הנייד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק יהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|