פרטי התלונה

תלונות בנק יהב

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק יהבשעות פתיחה בנק יהב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות חד צדדית ומזלזלת בלקוחות הבנק. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סניף חיפה - 140 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנני בעל חשבון בבנק יהב משנת 1998. לאחרונה החלטתי לפתוח חשבון בבנק דיסקונט. בהתחלה, לא התכוונתי לסגור את החשבון בבנק יהב אלא לשמור על ניהול חשבון במסגרת קוו אשראי שהוקצה לי. ביום שישי האחרון, 4/7/2008, התקשרה אלי ורדה מהבנק והודיע לי שהבנק ביטל את מסגרת האשראי, שקיבלתי, סגר/ביטל את כרטיסי האשראי שלי ואף לא כיבד והחזיר המחאה שנתתי. זאת כיוון שמשכורתי עבור חודש יוני לא נכנסה לבנק יהב. ביקשתי ארכה, של שבועיים-חודש, לפני נקיטת צעדים דרסטיים שכאלה, אך לשוא (לפי דעתי היא התקשרה אלי אחרי ששניתנה פקודה לביצוע הפעולות לעיל). תלונותי הם:
א. האם הבנק רשאי לנקוט בצעדים חד צדדיים שכאלה.
ב. אם כן - האם הבנק יכול להפעיל את הצעדים לעיל לאלתר ללא הודעה מראש בזמן סביר של שבוע -עד- חודש.
ג. בשנת 1998 פתחתי חשבון בבנק יהב, כאמור. אולם, שמרתי על חשבון פעיל בבנק לאומי. כל זכויותי, הכוללות כ.אשראי, צ'קים, מסגרת אשראי, בבנק לאומי, נשארו בעינם. האם בנק לאומי נהג איתי לפנים משורת הדין ? או פשוט, בבנק יהב נוהגים (כמו במשטרים אחרים) כאילו הלקוחות מיותרים שמשרתים את הבנק ולא להיפך.
ד. אודה על העברת התלונה להנהלת בנק יהב, למפקח על הבנקים בבנק ישראל, ופרסום התלונה באתר.
ה. ברוך-השם, יש לנו כמה נותני שירותים בנקאיים, וניתן לעבור לבנק אחר, שנותן שרות טוב יותר ללקוח.
עוגמת נפש ועלבון. סוג הנזק :
להעביר את התלונה להנהלת בנק יהב, למפקח על הבנקים בבנק ישראל, ופרסום התלונה באתר. פתרון נדרש :

בנק יהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה