פרטי התלונה

תלונות בנק יהב

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק יהבשעות פתיחה בנק יהב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: חשבון עו"ש מספר--- בבנק יהב סניף 140 בחיפה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
בחיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר שקיבלתי את תשובתכם, לפנייתי מספר 32155 באתר אינטרנט: TLUNA.CO.IL, אני מעוניין להבהיר מספר נקודות:
א.תזרים המזומנים השוטף שלי בחשבון היה (ועדיין) תקין לחלוטין. וזאת, כמו שכתבתי קודם, כיוון שהחלטתי לשמור על חשבוני בבנק יהב, ולנהל את חשבוני במסגרת האשראי שהוקצה לי.
ב.בתאריך 1/7/08 ביצעתי העברה בין בנקאית לחשבוני בבנק יהב, (במקום משכורת) כך שחשבון העו"ש ימשיך וישאר במסגרת האשראי שנקבעה עבורי.
ג.הפעולות של הבנק, שבוצעו על-ידי הגב' אברהם ורד, לרבות החזרת הצ'קים, ביטול כרטיסי אשראי, ונקיטת צעדים לסגירת החשבון נעשו לפני שהפקידה דיברה איתי. לי, היא הודיע, ב-4/7/08, יום שישי בצהריים על הצעדים שנעשו! ניסיתי לברר, מה לא בסדר ? - הרי החשבון התנהל באופן תקין ולא חרג מהמסגרת. אולם, הפקידה הודיע לי כי אם אין הפקדה של משכורת, לא אוכל לנהל חשבון בבנק יהב! לכן ביקשתי ארכה לצורך התארגנות והעברה של כל התשלומים לחשבוני החדש.
ד.לפי מיטב הבנתי, ביטול כרטיס האשראי, כמו שנעשה על-ידכם, אינו חוקי. הכרטיס אינו של בנק יהב אלא של חברת ישראכארט. במסגרת ההתארגנות עם החשבון החדש כרטיס זה יכול היה לשמש אותי ככרטיס חוץ בנקאי.
ובנוסף, אני מעוניין להציג כמה שאלות הבהרה לגבי שיטות ודרכי פעולה של בנק יהב:
כיום, לאחר שבנק אחר זכה, לספק שירותי בנקאות לעובדי המדינה, במכרז של משרד האוצר, אני מעריך שהיו עוד כמה עובדים שפתחו חשבון חדש והעבירו את משכורתם לבנק דיסקונט ?!
– האם מעכשיו על כולנו נאסר להחזיק חשבון עו"ש פעיל בבנק יהב, לכל "הפושעים" שהעיזו לעבור לבנק אחר, בוטלה מסגרת האשראי, החזירו צ'קים, ביטלו את כרטיסי האשראי. מייד ולאלטר, ואף ביום שישי לפני כניסת השבת ?
• אם כן, אז כדאי שכל האנשים ידעו איזה יחס בנק יהב מעניק ללקוחותיו. אני הייתי לקוח ותיק שלכם, עוד משנת 1997.
• ואם לא, אז כדאי לערוך בדק בית, לסרוק את כל הסניפים ולערוך הכשרה לכל עובדי הבנק בנושאים של שרות ויחס ללקוחותיכם.
מצפה לטיפולכם היעיל והזריז,
ועוגמת נפש סוג הנזק :
פרסום התלונה באתר + פנייה לבנק ישראל + פנייה לאירגוני צרכנים פתרון נדרש :

בנק יהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה