|
|
|
|
|
|
אי עדקון לקוח |
נושא התלונה: |
יום רביעי 14 ינואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
נהריה |
כתובת: |
141 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני לקוח בנק יהב .
בתחילת החודש ינואר נכנסתי למצוקה כספית ועכב זה חרגתי מהמסגרת בחשבון.
בפניה שלי לבנק (בכתב) וביקשתי להגדלת מסגרת זמנית עד שאוכל להתארגן ולהכניס כסף ושהבנק לא יבציע החזרות בחשבון .
הבנק דחה את הבקשה וביצע כמה החזרות של צ'קים .
לקראת אמצע החודש נכנסתי לבית עסק אני והמשפחה ע"מ לקנות באמצעות כרטיס האשראי ולפתע גיליתי שהכרטיס נחסם ע"י הבנק.
הדבר הכניס אותי למצב לא נעים מול המשפחה והרגשתי מושפל באותו רגע.
לציין שלפני ימים בצעתי כמה פעולות בכרטיס ולא היה שום בעיה .
למחרת יזמתי שיחה עם הבנק ואחרי בירור ידעתי שעכב החריגה שלי בחשבון חסמו את כל כרטיסי האשראי שברשותי .
אין לי שום בעיה עם החלטת הבנק אבל אני רואה שמחובת הבנק עידקון הלקוח על החלטות מסוג זה שלא יגרום ללקוח עוגמת נפש מה שהיה לי .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק יהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|