פרטי התלונה

תלונות בנק יהב

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק יהבשעות פתיחה בנק יהב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות כושלת מצד פקידי צוות 3 בסניף 120 רחוב הלל ירושלים. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב הלל ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5-6 לאוגוסט 2009 הופקד לחשבוני סכום של 100 אלף ששקל מבנק דיסקונט עבור כיסוי כל הלוואותי לבנק יהב, זאת משום שהחלטתי לשפר את איכות חיי והתנהלותי הכלכלית העתידית ולחסל את כל ההלוואות שלי כלפיכם ולהעביר את חשבוני לבנק דיסקונט.
בתאריך הנ"ל ישבתי מול הפקידה בצוות 3, הסברתי לה את העניין שאני מעוניינת לסגור את ההלוואות ובחשבוני הופקדו 100 אלף שקלים לטובת העניין. פקידה זו אמרה שזה בסדר המציאה לי אישור על סגירת הלוואות לבנק דיסקונט. משום מה נותרה יתרה של 21 אלף שקל בחשבון, שלימים נודע לי מהפקידה בדיסקונט שלא כל ההלוואות חוסלו, ונותרה הלוואת מירכוז, ושתי הלוואות ועד שלא נסגרו. שוב פניתי לצוות 3 ביהב , נאמר לי שמאחר והגעתי יום אחרי ה-19.8 במשכורת אוגוסט עדיין יחיבו את התלוש משכורת אך לאחר ה-1.9 אקבל את האישור עבור דיסקונט, וכדי לעזור לי הם ישלחו את זה בדאר. לא דובים ולא יער, שום דבר לא הגיע בדאר. התקשרתי ל-02-5009911 ושם נאמר לי שאכן פרעתי את הלוואות הועד וגם חייבו לי את התלוש משכורת, כך שיוצא לעניות דעתי חיוב כפול ומגיע לי זיכוי על חיוב כפול, ופקיד הבנק לא חזר אלי, כעבור יומיים הרמתי שוב טלפון לאותו המספר ושוב התלוננתי שלא חזרו אלי, הפעם התחייב הפקיד אישית שיחזרו אלי, ובאמת חזר אלי אמנון, ואז נודע לי שאני במינוס 1700 שקל בחשבון. היתכן שאלתי?
שוב הגעתי לבנק לצוות 3 הפעם למומחית הילה שאמורה לפתור את כל בעיותי. וגם היא אמרה לי שההלוואות אכן נסגרו בפועל אך במחשב זה עדיין לא מופיע, ואישור עבור דיסקונט שכל ההלוואות נפרעו, אקבל יותר מאוחר . בשבוע שעבר פניתי שוב על מנת לקבל את האישור הנכסף, ואמרו לי להגיע אחרי ה-15.9 כי רק אז יראו במחשב שההלוואות אכן נפרעו. היום 21.9 שוב הגעתי לצוות 3, ישבתי עם מרב, ובגדול הבנתי ממנה ששתי הלוואות ועד אלה אמנם נפרעו, אך אחת הפקידות כאילו אמרה שההורדה הבאה תרד מהחשבון, ובגלל זה אני צריכה להפקיד סך של 463 שקלים לחשבון 04-148-888445, ואז למעשה פרעתי את כל חובותי כלפי יהב מבחינת החזרי הלוואות.
עכשיו, או שאני לא מבינה, או שהפקידים ביהב לא מבינים, אם פרעתי את ההלוואות בתחילת אוגוסט, ואת הלוואת המירכוז ושתי הלוואות הועד שיורדות לי מתלוש המשכורת בוצע הפרעון לפי מסמכי יהב ב-24.8, איך יתכן שאני צריכה להפקיד עוד 463 שקלים לטובת ההורדה האחרונה, כאשר למיטב הבנתי שאם לא אפקיד סכום זה, הסכום הנ"ל ימשך מחשבוני ביהב, כאשר למעשה הלוואות ועד אלה יורדות מתלוש משכורתי.,

1.נוסף לזה, היכן הזיכוי של הכפילות של ההורדה על שתי הלוואות אלה ב-1.9, שביהב ישיר בדקו ואמרו שאכן היתה הורדה כפולה ומגיע לי זיכוי כ-700 שקלים.
2.היה לי די כסף בחשבון לפרעון ההלוואות ומשום מה הבנק החזיר אותם מבחינה טכנית כי אין כיסוי מספיק ב-23.8., ב-1.9 וב-2.9, לקח לי עמלת החזרה של 53 שקלים מספר פעמים, מסגרת האשראי ירדה ל-0 וכך נכנסתי למינוס של 1417 שקלים, כאשר ביצעתי משיכה אחת בלבד, וכמדומני אני אמורה להיות במינוס של 400 שקלים גג.
3. אבקש לזכות את חשבוני מעמלת ההחזרה, כי זה בעיה שלכם לא שלי .
4. לזכות את חשבוני בהורדות הכפולות גם מתלוש המשכורת וגם מהחשבון ..

לטיפולכם ובדיקתכם אודה.
שמחה בר מנשה, חשבון 402378, סניף 120 ירושלים.
הוצאות חניה מיותרות לחלוטין וטרטור מגבעת זאב לירושלים בכל פעם, בגלל התנהלות לא נכונה של הפקידים בצוות 3. סוג הנזק :

בנק יהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה