תלונה נגד בנק יהב , שירות לקוחות במענה קולי ונגד סניף כרמיאל |
נושא התלונה: |
יום חמישי 03 ספטמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במהלך חודש ספטמבר רציתי למשוך כסף מתוכנית חסכון שלי,נאמר לי מייד בטלפון שאני זכאי להלוואה ,ונאמר לי שאני לא זכאי למשיכה מהתוכנית עד לתאריך הרעון, הגעתי לסניף בנק יהב בכרניאל בשל למשוך את התוכנית במועד שלה ,וחתמתי על כך לאחר שקיבלתי את ההלואה ובו זמנית ביקשתי לסלק אותה , תאריך מועד משיכת החסכון נאמר לי 16/10 ועוד הפקיד בבנק הקפיד לומר לי שאדאג לבדוק את העניין של סילוק ההלוואה, כעבור שבוע, גליתי שבחשבוני זוכיתי סכום של החסכון, על אף שנאמר לי בחוד חדשיים אני אמור לקבל את ההלוואה אחרת לא הייתי מבקש הלוואה כלל, ואני מחשיב כך מרמה ועבדה בעיניים, בתאריך 3.09.09 ביקשתי לסלק את ההלוואה, התבקשתי לשלוח בפקס ואכן עשיתי כך, בבתאריך 21.09 בדקתי אכן הגיע הפקס,ונאמר שיכח שלושה ימים לביצוע, היום התאריך 24.09 התקשרתי שוב ופשוט מסרו לי שיבקשו מהסניף של כרמיאל להתקשר אליי, עכשיו השעה 23:00 אף גורם מוסמך לא יצר קשר איתי, יש לצייך שבכל התקופה הזו מאז שגליתי שרימו אותי מסניף כרמיאל, ביקשתי לדבר עם סניף כרמיאל להתקשר אליי ועד עכשיו שום גורם לא התקשר אליי.
לטיפולכם אודה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|