פרטי התלונה

תלונות בנק יהב

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק יהבשעות פתיחה בנק יהב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי חידוש מסגרת אשראי נושא התלונה:
חביב אללה סאיד שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏30 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
142 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני חודש קבלתי מכתב חידוש מסגרת אז פניתי לסניף לחדש את המסגרת כי ידעתי שזה יקח זמן רב מאחר ואני מוגבל חמור (איחוד תיקים) אבל למרות זה החשבון מתנהל בצורה תקינה בבנק. חודש ימים ועדיין לא קבלתי שום תשובה ואין שום פתרון, למרות והצעתי לפקידה שאני רוצה הלוואת הסדר ואני לא מעוניין במסגרת, או שנתאם תהליך משותף איך לפתור את הבעייה.
לצערי הרב הסתיימה תקופת המסגרת נכנסה המשכורת שלי והמסגרת לא מחודשת.
למרות הפניות הרבות שלי לבנק גם טלפונית וגם פיזית לסניף לא הייתה להם תשובה, ב 30.6.10 דברתי טלפונית עם פקידה בשם (ליטל או לימור) והיא אמרה עדיין אין תשובה ושאלתי אותה מה יקרה בחשבון שלי היא אמרה תבוא מחר ונדבר.
פניתי לסניף ב 1.7.10 ועדיין אין תשובה ואפילו המנהל לא היה לו כלים ויכולת (אני בספק לזה) איך ניתן לפתור את הבעיה כנראה שהוא לא מעוניין בפתרון. יש לי התחייבויות שונות והבנק לא ספק תשובה. המנהל בתורו אמר לפקידה שלא ניתן לעשות כלום ולא ניתן לכבד את הוראות הקבע והחיובים שלי בבנק יוחזרו.
השאלה שלי היא האם חודש ימים לא הספיק לבנק לגיד לי שלא ניתן לחדש מסגרת ואם לא ניתן לחדש אותה מה הפתרון. אני יודע שניתן לסדר את העניין רק אם המנהל מעוניין בכך ויש לו סמכויות.
אני היום במצב קשה כלכלית, הבנק החזיר שני חיובים והוא ימשיך להחזיר את הוראות הקבע המשכורת נכנסה לחשבון ואני לא יכול למשוך שקל אחד, בנוסף לכך יש לי בן ואשתי עומדת ללדת בכל רגע ופשוט אני לא יודע מה לעשות, אין בכיס שלי שקל אחד ואין ביכולתי לקנות מצרכים בסיסיים לבית שלי.
הבנק חרב את ביתי ואין ביכולתי לעשות דבר, הוא השקיע אותי בבוץ עמוק.
לכן אני פונה לכבודכם על מנת לעזור לי בפתרון בעיה בהקדם האפשרי, כל יום שעובר עלי במצב זה מחמיר את המצב הכלכלי שלי ומסבך אותי.
לטיפולכם המהיר
לבירורים 0543109577
בכבוד רב
חביב אללה סאיד
עלבון סוג הנזק :
תאום סביר ומקובל לסגירת מסגרת אשראי אשר לא מונע ממשפחה שלי לחיות פתרון נדרש :

בנק יהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה