פרטי התלונה

תלונות בנק יהב

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק יהבשעות פתיחה בנק יהב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזולזל ומביש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שבס"ד 15/9/10

לכ' פניות הציבור
הנדון : יחס מביש ומזולזל ומתנכל
א. אנו מנהלים חשבון בבנק יהב מזה כשנה וחצי בערך שמספרו 77495 בסניף חדרה כאן המקום לציין שחשבון הבנק מנוהל בדרך כלל בצורה אחראית מאד
ב. לצערנו זו הפעם השנייה שאנו נתקלים ביחס מעליב מביש והרגשתנו שאפילו מתנכל באופן אישי ע"י פקידה בסניף חדרה בשם מילנה
ג. בפעם הראשונה זה קרה בערב חג השבועות בתאריך 18/5/10 חשבוננו היה בחריגה והוחזרו בו צ'קים ע"י הגב' מילנה והיו עדיין צ'קים על תנאי שלטענתה אם לא יופקד הכסף היא תחזיר את הצ'קים השניים ובצדק ואנו כמובן מיד התחלנו לארגן את הסכום הנדרש ע"מ שלא יוחזרו בו החיובים נוספים
ד. בין כל הסכום הדרוש בוצעה העברה לחשבוננו מבנק מזרחי ע"ס 2000 ₪
ה. עדכנו את הסניף בכך שבוצעה העברה לחשבוננו ושיקחו את הסכום גם בחשבון ע"מ שלא יהיו החזרים נוספים וכאן התחילה פשוט מסכת התעללות ללא סוף
ו. הבקשה הראשונה הייתה תבקש שיפקססו לנו את טופס העברה מיד יצרתי קשר עם סניף בנק מזרחי בטבריה בכדי שיפקססו לבנק יהב סניף חדרה את האישור על העברה ואכן האישור פוקסס והתקבל בסניף ולטענת הגב' מילנה זה עדיין לא היה מספיק מחמת שלטענתה אני עדיין יכול להחזיר את ההפקדה שבוצעה ולכן ביקשה אישור שונה שבו יהיה כתוב שזוהי העברה בלתי חוזרת ואם לא יוחזרו הצ'קים בסכום של 2000 ₪ ושוב נאלצתי להתקשר לבנק מזרחי ע"מ לבקש אישור כזה ותשובתם הייתה " באיזה בנק אתה נמצא שעד כדי כך לא מאמינים לך ? האם אתה לקוח בעייתי ? שמחזיקים ממך כשקרן שתחזיר את סכום הכסף הנ"ל ? " ולטענתם אין מסמך כזה בבנק מזרחי והם לא מבינים מה הבעיה עם המסמך הראשון המאשר את העברת הסכום לחשבון
ז. לצערי נאלצתי להתחנן לגב' למילנה שתאשר את הצ'קים לפחות עד אחרי החג שיראו את העברה תוך כדי שאני מושפל על ידה ללא סוף רק לאחר התערבות של פקידה בשם קרן שטענה לגב' מילנה שאנו אנשים אחראים בדרך כלל ואנו עומדים במילתנו באופן קבוע הסכימה לאשר את הצ'קים בחשבון אבל כמובן לא לפני שהכריזה בקולי קולות לעיני לקוחות הבנק "שזה על תנאי עד אחרי החג ואם לא יראו את הכסף אז היא תחזיר את הצ'קים בחשבון "
ח. מיותר לציין את הרגשתי שלעיני כל הלקוחות הושפלתי שוב ושוב כגנב בבנק !!!!
ט. בזה חשבתי שהסתיים לו סיוט לא נעים כלל
י. לצערי בתאריך 14/9/10 התקשרה אישתי בשעה 10:50 ליהב ישיר ושאלה על מצב החשבון היא דיברה עם נציג בשם יהודה מהמוקד הנציג "אמר שיש חריגה של 300 ₪ בחשבון אישתי שאלה אני יבוא להפקיד שלא יהיו החזרים ? אך לטענת הנציג יהודה לא היה צורך מכיון שבבנק מבינים שזה ערב חג ולא נורא עם נפקיד מחר
יא. למרות הבטחתו של הנציג יהודה שאין צורך לרוץ לבנק ביקשה אישתי שיחזרו אליה מהבנק אם יש בעיה כלשהי עד השעה אחת וזאת ע"מ להפקיד כסף לפני סגירת הבנק בכדי שלא יהיו החזרים בחשבון
יב. בשעה 15:20 בערך חזרה הגב' מילנה לאישתי ואמרה לה שהיא מחזירה צ'ק ע"ס 220 ₪ מכיון שהיא לא הפקידה כסף לחשבון
יג. אישתי טענה לה שהיא ביקשה מהמוקד שיודיעו לבנק (לסניף שלנו שאם יש בעיה אז שיעדכנו אותנו עד השעה אחת בכדי שנוכל להספיק להגיע לפני סגירת הבנק משום שהיא גננת ואין לה אפשרות לצאת בשעות הבוקר מהגן ) ומה ניתן לעשות ע"מ שלא יחזור הצ'ק ?
יד. אישתי הציע אופציה ראשונה להפקיד עכשיו במידי בבנק הדואר והגב' מילנה טענה שזה לא יעזור בתור אופציה שניה הציע אישתי שהיא תגיע באותו רגע לבנק ותיתן לגב' מילנה את מלא האימון ותשאיר בידה סכום של 700 ₪ במזומן !!!! ולמחרת היא תפקיד עוד סכום של כ 6300 ₪ לחשבון ( ניתן לראות שהופקד בחשבון בשעה 9:00 בערך סכום ע"ס של 7000 ₪ ) אך גם את האפציה הזו היא שללה מיד
טו. לשאלת אישתי אם כך מדוע התקשרת רק עכשיו למה לא התקשרת לפני סגירת הבנק ? מה תועלת ההתקשרות ברגע זה ? ענתה הגב' מילנה בחוצפה רבה "אני יתקשר מתי שיראה לי " ואין מה לעשות למרות שאישתי ביקשה ללא סוף שתאשר את הצ'ק אפילו על תנאי עד הבוקר תוך הבטחה שעל הבוקר יופקד כסף מזומן בחשבון ובסוף טענה ואמרה הצ'ק יחזור והשיחה נותקה
טז. זה המקום לציין שקיים פק"מ בחשבון ע"ס 800 ₪ שתאריך ההתחדשות שלו הוא כל 15 לחודש והגב' מילנה יכלה לתת הוראה לפרוע אותו !!!!
יז. ושאלתינו אליכם מדוע אנו צריכים לקבל כזה יחס משפיל ? ללא סוף למרות שאנו משתדלים ואפילו מאד לנהל את החשבון בצורה תקינה ומסודרת מדוע אנחנו צריכים לתשובות מבזות ומשפילות מאותה פקידה באופן שוטף ?
יח. אנו לצערינו מבינים שהבנק אינו רוצה בנו כלקוחות !
יט. פשוט אפשר לומר לנו ללכת בצורה נעימה יותר ללא השפלות
כ. מיותר לומר עד כמה אנחנו מרגישים מאוכזבים
כא. אני ואישתי שנינו עובדי הוראה ומדי יום אנו מקבלים פניות חוזרות ונשנות מבנקים שונים ע"מ להעביר את חשבון הבנק שלנו ולנו נראה לאור ההתנהלות המבישה שכנראה זה בדיוק מה שנעשה פשוט נעבור בנק כך שיהיו לכם פחות לקוחות להשפיל !!!!
באכזבה עמוקה מאד
אילן ומיכל אבו
עילבון סוג הנזק :

בנק יהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה