|
|
|
|
|
|
התנהלות הסניף. כלפי הלקוח |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שמי יעקב כהן. בסניף בנק יהב. קיים חשבון אשר אני מעביר משכורת ממוצא 5000 שקל. חשבוני מוגבל עד יוני. ברצוני להביע את טענותיי כלפי הסניף שאנו. הולך לקראת הלקוח ומתעלם. מבקשותי לסיכום. חרף פניותי לסניף. לתת מענה. לגבי החשבון בסניף. נכשל. דוגמא 1 הגדלת המסגרת לחודש. דוגמא 2 לכבד חיובים 3 ימים לפני משכורת. מה שלא עשו. ברצוני. להודיע. שבתחילת אוקטובר אני סוגר את החשבון בסניף והחוב. ועובר סניף אחר. אים. הסניף עצמו לא ילך לקראתי ויעזור בדברים הקטנים
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק יהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|