פרטי התלונה

תלונות בנק יהב

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק יהבשעות פתיחה בנק יהב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס פוגע תוקפני ומזלזל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה קניון העמקים כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי מרלן לקוחה של יהב מזה מספר חודשים.,ונתקלי ביחס משפיל ופוגעני , בעלי נכה 100 אוז יש לנו חשבון משותף בדיסקונט ששם יש לנו מסגרת של 1000 ש"ח מינוס לא משהו מעבר לזה. , היום נגשתי לסניף ב12 וחצי הסניף היה ריק מאנשים,המתנתי ליד החדר של המהנהלת על מנת לשוחח איתה היא יצאה ואמרה לי בתוקפנות רבה יש לציין "אל תעמדי פו אני לא צריכה לשמוע את השיחות שלך .."מטרת השיחה שלי הייתה להזמין כ.א במסגרת של 1000 ש"ח שהיא אמרה שאני חייבת להשים פיקדון ,ששאלתי למה זאת זכותנו היא אמרה נתון לשיקולנו בעוד שנה אולי נאשר לך נכנסתי לשווחח עימה לגבי הזמנת כרטיס אשראי ואז היא החלה לדבר אליי בתוקפנות רבה בזילזול רב מאוד וגם פגעה בי . היא אמרה לי אם אתה רוצה לכי תבקשי מבנק דיסקונט ..,אין לי זמן בשבילך ..מה את לא מבינה כמה פעמים אני אחזור אל אותו הדבר .. ואני מצידי דברתי במלוא הכבוד. אני לא מבינה למה הזלזול הזה כלפי בני אדם בגלל שאני לא מביאה משכורת של 1000 כי אני "פשוטת עם" ככה לדבר ולפגוע, (יש לציין שבסניף לא היו בכלל לקוחות לא היה עומס )אני אשמח להתנצלות זה היה מאוד לא יפה מרוב שהייתי בשוק לא יכולתי להוציא מילה ההייתי בהלם עמדו לי דמעות בעיניים שהיא ככה "תוקפת "אותי ,זה לא הגיע לי ולאף אדם לא מגיע שכך ישוחחו אליו ובטח מנהלת סניף
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

בנק יהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה