פרטי התלונה

תלונות בנק יהב

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק יהבשעות פתיחה בנק יהב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירותיות ירודה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 19 בדצמבר התקשרתי כדי לברר לגבי פתיחת חשבון חדש בבנק יהב.
ענה לי נציג טלפוני שענה על רוב השאלות שלי, ונתן לי מידע על רוב התנאים להצטרפות, למעט כל מה שקשור לתיק ניירות ערך.
מכיוון שיש לי תיק ניירות ערך, הוא הבטיח לי שיחזרו אלי למחרת (יום ה') או ביום ראשון.
לצערי לא התקשרו אלי, וביום ראשון אחה"צ התקשרתי שוב. ענתה לי נציגה טלפונית שאמרה שהיא מעבירה את הבקשה לסניף בקרית הממשלה בירושלים.איש לא חזר אלי טלפונית.
ביום שלישי בצהרים פניתי לשירות הלקוחות של בנק יהב, בכתובת שנמצאת באתר האינטרנט של הבנק. [email protected]
קיבלתי חזרה תשובה ובה נאמר:
"נבקשך להעביר את פרטייך על מנת שנוכל לבדוק את טענתך".
שלחתי מייל עם הפרטים שלי ומאז לא שמעתי כלום מהבנק.

חוץ מזה שבנק יהב איבד לקוחה פוטנציאלית (מצויינת), אין ספק שעשה לעצמו פרסום שלילי בעניין זה.
אם אני הייתי שרות לקוחות של הבנק, הייתי עושה הכל כדי לשנות את הרושם. כולל כותבת מייל הרבה יותר ידידותי ובמקום "אבקשך" ו"טענתך"
הייתי מציעה לשרות הלקוחות לכתוב עד כמה הם מצטערים על המקרה, שהם יבדקו ויחזרו אלי, שישאלו מה אפשר לעשות כדי לשנות את הרושם שנוצר לי עליהם.
אבל כנראה שגם שירות הלקוחות של הבנק לא קיבל הדרכת שירות, וכנראה שגם בנק יהב מספיק מצליח בלי לקוחות חדשים.
שיהיה כל טוב.
היום יום שלישי בצהרים ועד לרגע זה לא התקשרו אלי מטעם הסניף.

כלקוחה פוטנציאלית, עלי לציין, שהתייחסות כזו מעידה לטעמי על שירות לקוי, ומשאירה רושם רע במיוחד.
אין בכוונתי להצטרף לבנק יהב בשום מקרה, לאחר התנהלות שכזו. וחבל.
איבדתם לקוח פוטנציאלי, ועוד הרבה אחרים שכמובן ישמעו ממני את הסיפור.

לתשומת ליבכם, ובתקווה גם לטיפולכם.
בתודה, הילה כדורי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור הגישה השירותית של הבנק, ונתחיל בשירות הלקוחות פתרון נדרש :

בנק יהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה