|
|
|
|
|
|
שרות וזלזול בלקוח הסניף מצד מנהל הסניף ( גלעד ) |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
כנפי נשרים גבעת שאול ירושלים |
כתובת: |
סניף 129 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 8-2-13 פניתי לסניף 129 כנפי נשרים ירושלים בו אני לקוח כדי למשוך כספים מחשבוני מאחר והפקידה שטיפלה בי באמצע טיפול עזבה לכן פניתי למנהל הסניף כדי להתלונן על שרות מזלזל בלקוח .מנהל הסניף גלעד פתר את הבעיה בכך שהוא אישית יטפל בי ביום 11-2-13 בבקר. ביום הנקבע מנהל הסניף לא רק שלא עמד בהבטחתו צעק עלי שהוא עסוק ובזלזול שלך אותי ללא קבלת שירות. לציין שהמנהל לא היה עסוק כי הסתובב מחוץ לסניף. הגב׳ אמסלם שהבחינה במצוקה שהייתי קראה לי ובטיפולה המסור פתרה ונתנה לי שרות ראוי לציון. אך לא יתכן שמנהל סניף שאמור לתת דוגמא לעובדיו התנהג בצורה מזלזלת ללקוח ותיק בבנק יהב מעל שלושים שנה.
|
בזבוז זמן יקר |
סוג הנזק : |
מבקש בירור מקיף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק יהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|