פרטי התלונה

תלונות בנק יהב

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק יהבשעות פתיחה בנק יהב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על מנהל הסניף שחר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
120 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מאוד מאוכזבת מהיחס, השירות, החוסר התחשבות בלקוח שמנהל את חשבונו ביהב מלעמה מ 20 שנה. המנהל החדש בסניף זה דוחה כל בקשה באופן שיטתי. הוא מתנהג הבחיים לא נתקלתי במנהל כל כך רשע, לא נעים ולא אנושי. אוסיף ואומר שאני לא היחידה שחושבת כך. צר לי שאני נאלצת לעזור את הסניף בגלל היחס שלו כלפינו. ההתנהלות שלו פוגעת, לא מקצועית ולא אנושית!!! יש לי המון ביקורת כאדם פרטי הוותיק בבנק יהב על ההחלטות כלפי. יש אנשים ראויים ואנושיים בבנק, מהיכרות אישית...לקוחה מאוכזבת מאוד!!! בחיים לא היה מנהל כל כך גרוע ולא אנושי בסניף!!! מקווה שהביקורת שלי תלמד אנשים מהלקח הפרטי שלי.
עלבון, כספי, סוג הנזק :

בנק יהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה