פרטי התלונה

תלונות בנק יהב

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק יהבשעות פתיחה בנק יהב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ושרות מחפירים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
שד' ירושלים קרית ביאליק כתובת:
279 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בוקר טוב,
ברצוני להתלונן על היחס המחפיר של בנק יהב.
הודעתי על בקשתי לסגירת חשבון לפני מעל לחודש וכל הזמן הפקידות מושכות אותי ומעכבות את סגירת החשבון בכל פעם בטוענות חדשות ושקרים.
הם לא חוזרים לפקסים וטלפונים.
בקשתי לסגירת חשבון נבעה מהעובדה שהגעתי בבקשה להלוואה שלא אושרה .
הנני אמא חד הורית וחייבו אותי על עמלות וריביות וגם את זה שילמתי .
שבוע שעבר פקידת הסניף התקשרה לאחר שאני שלחתי פקס והודיעה לי שאני חייבת עוד 294 ש"ח לסגירה וגם את זה העברתי מיידת לאחר הבטחה שלה שתחזור אליי עד יום שישי 5.7.13.
רק היום הואילה בטובה גברת חגית פקידת הבנק לחזור אליי וזאת לאחר ששלחתי לה פקס.
עכשיו הודיעה לי הגברת שאת החשבון יוכלו לסגור רק לקראת ה17.7 וזאת לאחר הבטחות שהחשבון יסגר בתחילת החודש.
ביקשתי ממנה שמנהל הסניף יחזור אליי ואני מצטטת את דבריה מנהל הסניף לא יחזור אלייך.
תודה רבה על שרות של בנק מדהים .
כשהגיעו אליי לעבודה בהצעה לפתוח חשבון , לא תארתי לעצמי שאני אעבוד מול אנשים שבעצם לא יודעים לתת שירות.
אגב הפקידה אמרה לי היום בטלפון שהחשבון מאופס אך אני דורשת לקבל את זה בכתב, לא סומכת יותר על הבנק ועל עובדיו.
מקוה לקבל תשובה/תגובה בהקדם.

בנק יהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה