פרטי התלונה

תלונות מרכנתיל דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיפור השירות? הצחקתם אותי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רח' הרברט סמואל חדרה כתובת:
677 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-16/10 הזמנתי כרטיס ויזה בינלאומי בסניף מרכנתיל בחדרה. הבהרתי שאני עומדת לנסוע לחו"ל תוך שבועיים וחצי ונאמר לי שהכרטיס יחכה לי בסניף כעבור חמישה ימי עבודה. הגעתי אחרי שבוע והתבשרתי שהכרטיס נשלח לי בדואר. קיבלתי את הכרטיס כמעט שבועיים אחרי (עם מכתב שמבשר שזה שיפור השירות) והתברר שאני אמורה לקבל במכתב נפרד את הקוד הסודי. טלפנתי לבנק, די בפאניקה, וחטפתי על הראש מהפקידה שרטנה על כך שהיא צריכה לטפל בתלונות על הבוקר והפנתה אותי לחב' ויזה. בויזה ניסו להתקשר למרכנתיל חדרה וטענו שטורקים להם את הטלפון. הצלחתי להשיג שוב את מרכנתיל חדרה, ננזפתי שוב על-ידי הפקידה, הרגשתי כמו מטרידה סדרתית הועברתי לסגן המנהל שאמר שאם לא אקבל את הקוד בדואר תוך מספר ימים אוכל להודיע לו ואז יראו אם אפשר למסור לי ידנית בסניף (כמו שלמעשה ביקשתי מלכתחילה). לא קיבלתי את הקוד וגם לא טילפנתי, כי אם לזה אתם קוראים שיפור השירות נראה לי שאחפש בנק אחר. התוצאה: נסעתי לחו"ל עם ויזה נטולת קוד למשיכת כספים והרבה טעם רע.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מרכנתיל דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה