פרטי התלונה

תלונות מרכנתיל דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ושרות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שלושה שבועות הזמנתי כרטיס אשראי מסניף אגרון של בנק מרכנתיל דיסקונט בירושלים. הזמנתי כרטיס אשראי כי אני זקוק לו (חשוב להבהיר את זה לבנק). הקוד הסודי הגיע לאחר מספר ימים אבל הכרטיס בושש לבוא. לאחר מספר ימים התקשרו אלי ושאלו לכתובתי ואמרו לי שהכרטיס לא הגיע כי על תיבת הדואר שלי לא מופיע שם. (מוזר כי החיובים והקוד הסודי כן מצאו את יעדם). ב-15 לחודש הכרטיס נשלח ושמונה ימים לאחר מכן הכרטיס עדיין לא הופיע. בפניה לבנק הם האשימו את חברת האשראי והדואר, ואני לא מקבל שירות. אני כמובן אחוייב בעמלות.
אני קובל על יחס אדיש (ולא לראשונה) על זלזול בלקוח ועל אי נתינת שירות בסיסי המגיע לכל לקוח.
אני זקוק לכרטיס לשלם על דברים על מנת שאוכל להוציא מזומן. מה שנוצר עכשיו הוא מצב שבו אני נאלץ להסתמך על מזומנים בלבד ועל כן אני אחרוג מהמסגרת ושוב יחייבו אותי על חריגה ללא פיצוי.
אני מתוסכל מאד, וכאמור זה לא המקרה היחיד רק להזכיר שבאותו בנק אמרו לאשתי שתפנה לקרובי משפחה לקבלת כסף, אין שזהו פתרון יצירתי למוסד פיננסי, הם אמנם התנצלו על כך לאחר שהערתי למנהלת הסניף אבל כלום לא השתנה מאז.
אני מבקש למצוא דרך להתלונן ולקבול בתקווה שזה יעזור ומשהו יקשיב, כי הם לא.
חג שמח
אודי

עלבון, כספי , סוג הנזק :
הבאת כרטיס אלי במידי (לא אכפת לי איך ) ופיצוי הולם על עגמת הנפש ולא תזיק התנצלות אמיתי ולא מאולצת שלא תעזור פתרון נדרש :

מרכנתיל דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה