פרטי התלונה

תלונות מרכנתיל דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים באופן אגרסיבי ומניפולטיבי ע"י הבנק ועורכי דינו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות "העלמות" של חברה עימה היה לי התקשרות ולאחר שלא קיבלתי כל תמורה ביטלתי צ'קים בהוראת מנכ"ל החברה!

בניגוד להוראת המנכ"ל, החברה הפקידה את הצ'קים העתידיים ובנק מרכנתיל תבע ממני לשלמם.
מתוך אמונה בצדקתי פניתי לבית המשפט והגשתי התנגדות לביצוע שטר.
לצערי הפסדתי במשפט ושילמתי את מלוא הסכום בתוספת ריבית, שכ"ט עו"ד וכל ההוצאות הנדרשות בתוך 18 יום ממתן פסק הדין.

בהמשך לכך, אחד עשר יום לאחר שהסכום שולם במלואו(!) ללא כל התראה או דרישה לתשלום! פנה הבנק באמצעות עורכי דינו להוצאה לפועל ופתח תיק חדש ע"ס 9,454 ₪ בגין שכ"ט עו"ד, אגרה ודמי פתיחת תיק בהוצל"פ !!!
הבנק ועורכי דינו התבססו על תקדים של פס"ד שערורייתי המאפשר להם לתבוע שכ"ט נוסף מעבר למה שנפסק ושולם רק מעצם דחיית ההתנגדות לביצוע השטר!!!
הבנק גם ביקש מהוצל"פ לעקל את חשבון הבנק שלי וכלי רכב שברשותי.
בסך הכללי (ומעבר להוצאות האישיות בגין המשפט), נאלצתי לשלם לבנק ולעורכי דינו כ 85,000 ₪ מתוכם 18,320 ₪ רק עבור שכ"ט (כאשר בפועל התקיים דיון אחד בלבד בביהמ"ש!)
(הסכום המקורי אותו הייתי אמור לשלם עבור המוצר היה 50,000 ₪ + מע"מ).
מבירור שערכתי הבנתי שהבנק מפעיל את ההליך של הגביה הכפולה באופן אוטומטי ושיטתי ללא קשר לתשלום הנקבע בפסיקה. אני בעל משפחה ואב לשלושה ילדים והמשמעות הכספית של הפעולה האגרסיבית והבלתי מוצדקת הייתה הרסנית עבורי ועבור עתיד ילדי.

אודה לכם אם תואילו לטפל בנושא.
ברשותי אסמכתאות לכל טיעוני.
בברכה, עופר כרמלי
כספי סוג הנזק :
השבת כספים שנגבו שלא בצדק פתרון נדרש :

מרכנתיל דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה