פרטי התלונה

תלונות מרכנתיל דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע לחג נושא התלונה:
חכמון הילה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏11 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ויצמן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התפרסמה מודעה בכל העתונים וכן בטלויזיה על מכירצ 2 בשמים ב- 200 ש"ח
עם שמות הבשמים כלומר תמונות הבשמים ובניהם קליניק 30 - 25 מ"ג
ניגשתי למספר סניפים בת"א, חולון,רמלה וראשון לציון ובקניון הזהב ובכולם נאמר לי שקלניק לא במבצע. ובחלק נאמר שאזל במלאי ובעצמם לא רכשתי ומאוד התאכזבתי ואני חושבת שצריך לפצות אותי ולמכור לי 2 בקבוקי קליניק ב-200 ש"ח כי זו הטעות שלהם ולא של הלקוח.
פשוט לא מכובד לחברה עם מוניטין כזה להתעלם מהפרסום שכה יקר וכה בולט
לא לעמוד בהבטחתו.
מצפה מכם לתגובה מהירה.

מרכנתיל דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה