פרטי התלונה

תלונות הבינלאומי הראשון

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הבינלאומי הראשוןשעות פתיחה הבינלאומי הראשון גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסבירו בעל פה על "א" והחתימו על "ב" - שקר או טעות ? למה שאני אשלם על כך?!iv נושא התלונה:
שפיץ אולג שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. לפני כשנה קיבלתי יועץ פיננסי מיועצת של הבנק הבינלאומי הראשון בכרמיאל (אירה). היא המליצה לי לסגור סכום של 15000 ש"ח בתוכנית מיוחדת לשנה.

2. לדברי היועצת, התוכנית הייתה צמודת דולר והייחוד שלה היה בכך גם: אם הדולר ירד הערך שיקלי לא ינזק, כלומר במצב אכי גרועה אקבל את כל כספי בחזרה בתום שנה.

3. חשוב לציין שההסבר היה פנים מול פנים, שאלתי את כל השאלות, והיועצת אמרה שזה פשות מבצע מיוחד שמדי פעם בנק עשה ושחבל לפספסו. כמובן אחרי ההסבר החתימה אותי על כל "הניירת".

4. בתום השנה הדולר ירד, וניזוקתי נומינלית כ 900ש"ח בניגוד לסיכום עם היועצת (14165ש"ח חזר לעו"ש). ברור לי שלפי המסמכים עליהם החתימה אותי היועצת הכל חושב נכון.

5. הבעיה היא: שנאמר לי "א" והחתימו אותי על "ב".

6. נפגשתי בעניין זה עם מנהל בנקאות אישית סניף כרמיאל מר' גבי. הוא הביעה הזדהות עמי ואף לדבריו, האמין לכל מילה שלי. תשובתו הייתה שהוא לא יכול לזכות אותי בחזרה.

7. אני מבקש להדגיש, אני מרגיש מרומה!!!!!!!!!!!!!!

8. בין אם זה טעות ובין אם זה רמאות, לא אני הוא זה שצריך לשם על כך!

9. בשל המצב שנוצר אני שוקל את צעדיי במישור המשפטי, אך מביעה בזאת תקווה שלא אזדקק לכך.

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא (עמידה בהסכם שבעל פה - הסבר של יועצת פתרון נדרש :

הבינלאומי הראשון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה