פרטי התלונה

תלונות הבינלאומי הראשון

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הבינלאומי הראשוןשעות פתיחה הבינלאומי הראשון גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על יחס לא נאות מצד פקידת בנקאות אישית בסניף אשקלון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
109 אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
19/04/07

לכבוד: הבנק הבינלאומי – פניות הציבור

מאת: איליה בלמס ת.ז 314584111

הנידון: תלונה על יחס לא נאות מצד פקידת בנקאות אישית בסניף אשקלון


בתאריך 18/4/07 נכנסתי לסניף אשקלון (109) בשעה 18:00 במטרה לטפל במספר עניינים הנוגעים לחשבוני מספר 481289.
פניתי למחלקת בנקאות אישית בסניף שאליה אני שייך.באותו זמן נכחה במחלקה פקידה אחת בשם תמי רז.בזמן הגעתי לבנק לא היה איש
בתור מלבד אנשים שישבו איתה וגם וידאתי זאת עם גברת רז.המתנתי לסיום הפגישה הנוכחית ביחד עם בני הקטן בן שנה וחצי שהיה איתי.
לקראת סיום הפגישה,הגיעה אישה נוספת ששאלה אותי האם אני אחרון ואמרה שתהיה אחרי .עם סיום הפגישה הקודמת,הגיע תורי ולכן התיישבתי מול הפקידה.אך להפתעתי הרבה,היא פנתה אלי בצורה גסה ולא מנומסת ואמרה לי "צא החוצה.אני לא מטפלת בך.האישה שהגיעה תהיה לפניך"!.למרות שביקשתי הסברים וכן הערתי על צורת הדיבור,נתקלתי ביחס מזלזל ובוטה.ביקשתי לפנות למנהל הסניף ונתקלתי בחוסר שיתןף פעולה ("לך תחפש אותו בעצמך!") וכן ביקשתי את פרטיה של הפקידה אך נעניתי בשלילה.בעקבות היחס לו זכיתי,קמתי והלכתי לחפש את מנהל הסניף שלא היה נוכח בבנק באותה שעה.חזרתי לפקידה שכבר הייתה שוב פנויה.התיישבתי מולה ואז היא פנתה אלי בעצבנות ושאלה "נו מה אתה רוצה"? .עניתי לה שאני רוצה את הפרטים שלה והיא בתגובה אמרה "אני לא מוכנה לעבוד בצורה כזאת" ועזבה את מקומה והלכה.המתנתי מספר דקות בעמדה שלה וכשנוכחתי שהיא אינה חוזרת הלכתי לחפש אותה בסניף (כשהילד הקטן נמצא איתי על הידיים).
איתרתי אותה לבסוף בחדר צדדי להפתעתי שותה קפה.פניתי אליה ושאלתי מדוע את לא במקום שלך ולמה הייתי צריך לחכות ללא הסבר והיא ענתה לי "אני לא מטפלת בך".מכיוון שזמני היה מוגבל והילד איבד את סבלנותו החלטתי לצאת מהסניף ללא שזכיתי לשירות נאות ובתסכול גדול ועוגמת נפש.
חשוב לי לציין כי אני מהנדס שירות בכיר בחברת אינטל ולקוח מועדף של הבנק והיחס לו "זכיתי" הוא תעודת עניות לבנק.אני בטוח שלאף פקידה אין את הזכות לפנות אלי או להתייחס אלי בצורה כה מזלזלת וחסרת התחשבות.אחרי הכל אני הלקוח והיא אמורה לתת לי שירות לשביעות רצוני המלאה במיוחד לאור העובדות שהצגתי לעיל.אני מצטער להוסיף שייתכן מאוד והיחס לו זכיתי נובע מכך שאני עולה מרוסיה ולכן התגובות היו על רקע זה.
אני מצפה לתגובה הולמת מצד הבנק כאשר אני אשקול מצידי לפרסם את המקרה ברבים (באינטל ובין חברים).
נא לעדכן אותי על מה שהוחלט ומה שבוצע בנוגע למקרה זה.

בכבוד רב,
איליה בלמס.
0542330002 (נייד).


עוגמת נפש סוג הנזק :

הבינלאומי הראשון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה