פרטי התלונה

תלונות הבינלאומי הראשון

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הבינלאומי הראשוןשעות פתיחה הבינלאומי הראשון גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר ומשפיל מצד מנהלת הבנק. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב הצמרות 2 נווה אמירים, הרצליה. כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07.12.05 הגעתי לבנק הבינלאומי הראשון (סניף 064) כדי לקבל מסמך המעיד כי חשבוני מתנהל בסניף המדובר ( אישור ניהול חשבון ). לאחר המתנה ארוכה בתור קיבלה אותי אחת הפקידות והדפיסה לי את המסמך המבוקש. כאשר היא סיימה את הדפסת המסמך אמרה אותה פקידה כי העמלה שתגבה ממני בגין המסמך תהיה 25 שקלים. לאחר שיצאתי מההלם אמרתי לפקידה כי הסכום נראה לי מופרז מעצם העובדה כי חשבוני מנוהל בבנק למעלה מעשור בו אני מפרנס היטב את הבנק וכי כעת אני זקוק בסך הכל לאסמכתא כי החשבון אכן שלי, דבר שאינו נראה לי כחריג או כבקשה מוגזמת שעלותה אמורה להסתכם ב - 25 שקלים. ברצוני לציין כי המסמך אותו הכינה הפקידה לא כלל יותר מ – 10 מילים. הפקידה טענה שזו העמלה הנהוגה, ואם ברצוני לבקש הנחה בעמלה או כל הסבר אחר עלי לפנות למנהלת הסניף. רצה הגורל ומנהלת הסניף עמדה בדיוק מאחורי. החלטתי לגשת אליה ולשאול לפשר העמלה והאם ניתן להוזילה במעט, בכל זאת ביקשתי דבר אלמנטארי אישור לניהול חשבון, שהוא כידוע שלי.
אין צורך להזכיר שמדי חודש בחודשו הנני מפרנס היטב את הבנק, אם זה באמצעות דמי ניהול חשבון, עמלת רישום פעולה, הקצאת אשראי וכו'. כאשר שאלתי את המנהלת לפשר העמלה וגובהה החריג טענתה הייתה שזהי העמלה אותה נוהג לגבות הבנק בגין הכנת מסמך סטנדרטי. הסברתי לה שזהו חשבוני וכי כעת אני זקוק בסך הכל לאישור פשוט המעיד על כך. המנהלת אמרה שעל אישור כזה צריך לשלם. שאלתי אותה בנימוס היכן העמלה כתובה כדי שאוכל לראותה במו עיניי. בשלב זה מזגה של מנהלת הסניף כנראה התפרץ והיא צעקה לעברי שאיננה חייבת להראות לי דבר, זו העמלה ואם אני רוצה את המסמך זה מה יש. הבנתי שסיכויי להפחית את העמלה שואפים לאפס אך לא הייתי מוכן לוותר מבלי לראות דף שעליו כתוב שחור על גבי לבן כי הכנת מסמך סטנדרטי עולה 25 שקלים. פניתי למנהלת שוב ואמרתי שאני דורש לראות את העמלה כתובה איפשהו אך המנהלת צעקה מול כל הלקוחות העומדים בתור כי אינה הולכת להראות לי את העמלה וכי היא לא טועה לגבי גובהה. לאחר שצעקה זאת, היא הפנתה אלי את גבה ובעודי עומד המום ומושפל מול יתר הלקוחות היא הלכה לדרכה מבלי להתייחס בצורה מכובדת וראויה לבקשתי. נשארתי לעמוד שם עוד מספר שניות אך הרגשת ההשפלה והזלזול קיננה בי כל כך עמוק עד כי החלטתי לאסוף את כבודי הרמוס מהרצפה ולהתחנן מפקידה שטיפלה בי קודם לכן לראות את העמלה. הלקוחות התבוננו בי כבמטורף שאינו יודע מה הוא רוצה, הם ראו בי מטרידן. הרגשת ההשפלה הייתה עצומה.
כשהגעתי הביתה החלטתי כי אינני הולך לעבור על שהתרחש לסדר היום. אינני אובייקט בידיה של אותה מנהלת סניף וכי בקשה לראות את העמלה כתובה איננה בקשה מוגזמת. אין כל הצדקה שבעולם ליחס אותו קיבלתי ממנהלת הסניף. אני לא אשם אם חייה הפרטיים סובלים ממשבר כלשהו המשליך על ביצוע עבודתה. גם אם היא לא יכולה לטפל בי או לפחות לענות תשובה מכובדת יש דרך לעשות זאת אך זו בטוח לא הדרך בה היא החליטה לנהוג.
ברצוני לציין כי סניף נווה אמירים מתנהל גרוע יותר משוק הכרמל. הפקידים אינם עונים לטלפונים, אם הם כבר עונים הם מבטיחים לחזור אליך כאשר בפועל הדבר אינו קורה. לאחר שהוחלט לא לפתוח את הסניף ביום שישי ראוי היה מן הסתם להפעילו במתכונת מלאה כשהסניף פתוח אחה"צ, אך מה שקורה בפועל הוא ביזיון אחד גדול. בימים שהסניף פתוח אחה"צ מקבלים שניים או במקרה הטוב שלושה פקידים את כל הלקוחות שבאים בהמוניהם עקב העובדה שהסניף סגור ביום שישי. התור עצום והמירמור בקרב הלקוחות הולך ומתעצם. לי ולבני משפחתי יש ארבעה חשבונות בבנק הזה במידה והמנהלת לא תתנצל בפני באופן אישי אני ויתר בני משפחתי שבטנם מלאה גם כן על הסניף המדובר נשקול את צעדנו ואף לא נתבייש לעבור לבנק בו נותנים יותר כבוד ללקוחותיו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מענה למכתבי, טיפול בסוגיות אותן העלתי במכתבי וטיפו פתרון נדרש :

הבינלאומי הראשון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה