פרטי התלונה

תלונות הבינלאומי הראשון

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הבינלאומי הראשוןשעות פתיחה הבינלאומי הראשון גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היעלמות של כסף מזומן וחוסר טיפול מעמיק בנושא. נושא התלונה:
לוי ליאת שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
וולפסון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.6.09 הנחתי במעטפת שירות עצמי 500 ש"ח והכנסתי אותה לתיבה.
מס' אסמכתא: 6076060
מאחר ובמשך שנתיים אני עושה זאת בסכומים יותר גבוהים אני יודעת שאין אפשרות להיעלמות המעטפה ושהתיבה נמצאת בתוך מבנה הבנק.

לאחר מס' ימים דיווח לי בעל הדירה שלא קיבל את הכסף.
פניתי למנהלת הסניף היא גיששה במחברות של ההפקדות והותירה אותי בסימן שאלה.
אני מבינה שכנראה אין ביטוח אבל לי הייתה תחושה שלא ביררו לעומק את העיניין והשאירו עלי רושם שלא הכנסתי את המעטפה כמו שצריך(אני מאד פדנטית בנושא*).
היא לקחה ממני טלפון ומאז לא שמעתי איך נסגר הסיפור, למרות בקשתי לתשובה גם אם לא ידעו מה קרה.
האם הם ביררו לעומק? בדקו מצלמות?
ואם כך מדוע לאפשר ללקוחות להניח כסף מזומן בתיבת שירות אם אף אחד לא לוקח על זה ואפילו במועט את האחריות?

אשמח לטיפול בנושא
ליאת
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מינימלי פתרון נדרש :

הבינלאומי הראשון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה