מדיניות חדשה-- שלא עונים לטלפון |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פתח תקוה -רחוב פינסקר |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
זה חודש ימים שאני מנסה לטלפן לבנק כדי לעשות פעולה פשוטה שעשיתי רק לפני חודשיים שלושה בשיחת טלפון אחת- כמו לסגור ל-30 יום פקם בסכום כזה וכזה,
בשום אופן לא עונים, מייבשים את האדם על הקו עם כל מיני הודעות ודרישות ושטויות
עד היום הכסף נשאר בעו"ש, שלא לדבר על הריבית של 0.00 שהם נותנים-פשוט גם בשביל זה -תבוא לבנק , זה נראה לכם הגיוני וסביר? זה מעצבן ,מקומם, ויש מחשבה על לעבור לבנק אחר
|
תענו לטלפונים ואל תזלזלו בלקוחותיכם שאתם חיים מהם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|