חוסר התייחסות לפניות הן בטלפון והן בפקס |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קיבוץ גלויות 34 |
כתובת: |
קרן השתלמות למורים של הסתדרות המורים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגשתי בקשה מסודרת דרך הבנק הבינלאומי למשיכת כספים מקרן השתלמות למורים , הבקשה הוגשה כבר לפני מספר חודשים, כאשר אני מנסה להתקשר למקום עונה מענה אלקטרוני שצריך להמתין בסבלנות , השאלה כמה זמן ?10 דקות שעה ... או אולי עד שעת הסגירה, אני מורה קבועה במשרד החינוך עובדת 5 ימים בשבוע , כאשר היום הפנוי שישי, (אין קבלת קהל ואין מענה טלפוני) .
ברצוני לבקש שהשעות של המענה יהיו גם אחה"צ ושזמני ההמתנה יהיו סבירים, גם התקשורת דרך הדואר לקוייה , אני מחכה לתשובה כבר יותר מחודש, בפעם האחרונה שענו לי אמרו לי שמחכים להחלטה של הוועדה וישלח אלי מכתב.
בשיחה עם מורות אחרות בחדר המורים , כולן נתקלו בבעייית התקשורת עם קרן השתלמות למורים השייכים להסתדרות המורים
בברכה עינת קדר
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|