|
|
|
|
|
|
תקלה במכשיר להפקדת ציקים גרמה לאי מציאת הצק |
נושא התלונה: |
יום שישי 09 אוגוסט 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הרשום הפקדתי צק במכונה האוטומטית על סך10000 שח עקב תקלה היה רשום הצק יטופל על ידי הבנק יש לציין שזאת תקלה שניה בתוך שבועיים בפעם הראשונה התקשרו אלי למחרת ולמקירה הנל אני התקשרתי והם טוענים שהצק לא נמצא והם מנסים לאתר את הצק ביקשו ממני לבטל את הצק אך לא הציעו לי שהבנק יהיה אחרי על ההוצאות הצק ועל כול מה שמשתמע מיזה
|
כספי |
סוג הנזק : |
שהבנק יהיה אחראי על כול מה שמשתמע מביטול הצק ועל חוסר שקט שניגרם לי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הבינלאומי הראשון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|