פרטי התלונה

תלונות הישיר הראשון

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בשיק נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שיק שניתן על ידי לביטוח לאומי הוחזר על ידי הבנק, למרות שהחשבון היה ביתרת זכות, ולמרות העובדה שחשבוני חויב בגובה הסכום.
נסיונות חוזרים ונשנים משך שלושה חודשים (!!!) לברר למה השיק הוחזר, למה חשבוני חויב, ולמה ביטוח לאומי ממשיך לדרוש את החוב - נדחו בסגנון: "נבדוק ונחזור אליך..."
כל שאר הרשימה: עלבון, עגמת נפש, סוג הנזק :

הישיר הראשון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה