פרטי התלונה

תלונות הישיר הראשון

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קודם אי ביצוע פעולות ואחר כך התעלמות של ארנון מקשרי לקוחות - כבר 15 ימים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של הבנק 10 שנים וכל כספי מאז ומעולם היו בו, לפני קנית הדירה הסכום בחשבון הגיע ל 280,000 ש"ח.

נדהמתי לגלות שההוראות לביצוע פעולות ב 9.9 כניראה לרוברט (3 פעולות) לא בוצעו (אף אחד מהם) ואף ניתן לי מידע שגוי על ידיו.
ב 11.9 דיברתי עם ארנון מקשרי לקוחות שהיה אמור לבדוק את סיבת המיקרה, שמיעת שיחתי על רוברט או הבנקאי הרלוונטי ולחזור אלי.
מאז דיברתי עם רבים מקשרי לקוחות בטענה והסבר שאני עדין מחכה לטלפון מארנון. כולם שיגעו אותי בשאלות על המיקרה עם רוברט ותיאורו כל פעם מחדש, אך לדאוג שארנון יועיל בטובו לחזור ללקוח ולהסביר לו את המיקרה ואיך קרה שלא עשו את הוראתו לאחר שמיעת השיחה, ממש לא!!!
יחס מזלזל מארנון שמוסיף חטא על פשע על שיחה בטלה שניהלתי עם רוברט שבכלל לא עשה את בקשותיי ואף הטעה אותי.
שלקוח גם ככה כועס צריך לתת לו יחס מתקן ולא להוסיף שיהיו לו עוד טענות כלפי הבנק שמנהל את כל רכושו.
בושה בכל קנה מידה! איך אני אמור לסמוך על הבנק שמחזיק בכספי??? ואני חשבתי שקשרי לקוחות צריכים לדאוג שלקוחות לא יעזבו, אם זה חלק מתפקידם אז ארנון מיותר.
עלבון, עוגמת נפש, אי יכולת לסמוך על הבנק, בזבוז זמן ושיחות טלפון סוג הנזק :
שהמנהל של ארנון ורוברט - כל אחד בנפרד יחזור אלי להסביר לי את שני המחדלים לאחר שמיעת השיחה פתרון נדרש :

הישיר הראשון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה