פרטי התלונה

תלונות הישיר הראשון

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי סדרים בניהול החשבון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
678 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד:
המפקח על הבנקים, מנהל סניף הישיר הראשון 678, המפקח על בנק לאומי, המועצה להגנת הצרכן.
08/06/10

בתאריך ה-07/06/10 בדקתי את חשבון הבנק האישי שלי 120233/41 הנמצא תחת ניהולו של "הישיר הראשון" סניף 678 ומצאתי אי סדרים העלולים להצביע על הונאה וגניבה בחיובים השוטפים שתחת שליטת הבנק.
בתאריך 04/01/10 חויב חשבוני בשני צ'קים שמועד פירעונם עדיין לא הוחל. צ'ק מספר 5000003 על סך 3090 ₪ החתום לתאריך 01/03/10 וצ'ק מספר 5000004 על סך 2318 ₪ החתום לתאריך 01/05/10 (מצורפים בזאת העתקים של הצ'קים ושל פירוט החשבון). נוסף על כך, חויב צ'ק מספר 5000002 על סכום של 3690 ₪ במקום על 3090 ₪ כפי שהיה רשום.
פניתי למוקד השירות הטלפוני באותו היום שם דיברתי עם עובדת הבנק שרונה. ההסבר אותו שמעתי הוא כי "אנחנו אנשים וגם אנחנו עושים טעויות" וגם "לא בעיה שלנו לאן הולך הכסף". טענתה העיקרית הייתה כי מאחר ולא נגרם נזק, דהיינו לא חזרו צ'קים ולא נגבו ריביות בגין אוברדראפט איני זכאי לפיצוי. ניכר כי מירב מאמציה הוקדשו לטיוח הסיפור.
לאחר בירור, ניסתבר כי הצ'קים הופקדו לכאורה בחשבון מספר 111225 בסניף מספר 120, אך מבירור עם בעל החשבון מסתבר כי הכסף כלל לא הופקד שם.

אני מבקש לדעת מספר דברים: מה קרה לכסף. אני מבקש לדעת את הסיבות האמיתיות שבעטיין חויב חשבוני טרם המועד ומיהו האחראי הישיר לכך. אני דורש כי הסכומים שנגבו ממני יועברו לייעודם יחד עם פיצוי לבעל החשבון על הזמן האבוד. כמו כן, אני דורש פיצוי כספי ראוי עקב אי הסדרים החמורים שנתגלו בחשבוני. לאור הדברים שנתבררו נכון לתאריך 08/07/10 אני רואה בפרשה זו מעילה של הבנק באמון הלקוח, בעלת גוון פלילי של גניבה והונאה. במידה ולא יתקיימו דרישותי או יסופק לי הסבר נאות בתוך 48 שעות, תירשם תלונה במשטרה כנגד בנק לאומי ותוגש תביעה משפטית.

פרשה זו מעלה ספקות לגבי יכולתו של הבנק לנהל חשבונות של אנשים פרטיים. הן הבעיה עצמה והן הטיפול בה פגעו באמוני במערכת הבנק. על הבנק להציג ערבויות ש"תקלה" מעין זו לא תישנה.

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי והחזרת המצב לקדמותו פתרון נדרש :

הישיר הראשון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה