פרטי התלונה

תלונות ערוץ 33

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול קנס עקב הפרת התחייבות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
יום ראשון 27 אפריל 2008

לכבוד
חברת YES – הטלוויזיה בלוויין,
מחלקת תלונות הציבור


העתקים:

גב' מירב שטרוסברג אלקבץ, מנהלת תחום הגנה על הצרכן,
המועצה לשידורי כבלים ושידורי לוויין,

מחלקת פניות הציבור
משרד התקשורת

אתר תלונה
www.tluna.co.il


הנדון: ביטול קנס הפרת התחייבות


שלום רב,

לאחרונה, עקב קשיים כלכליים, נאלצנו שותפתי ואני לעזוב את הדירה אותה שכרנו וכמו-כן, נאלצנו לבטל את חיבורנו ל-YES.

בשיחה שערכנו לפני מס' חודשים, עת הבענו רצון להתחבר לחברת YES, נאמר לנו כי ישנה התחייבות למסלול אליו אנו מצטרפים. ביטול המסלול לפני תום תקופת ההתחייבות, כך נאמר לנו, יגרור אחריו קנס בגובה של 400 ₪ לערך. הסכמנו ולאחר מס' ימים באו לחבר אותנו לשידורי הטלוויזיה בלווין, וכמו-כן - לאינטרנט.

כאמור, לאחרונה נקלענו לקשיים כלכליים ועזבנו את הדירה אותה שכרנו.
לפני מס' שבועות, ערכתי שיחה למוקד שירות הלקוחות בחברה, והבעתי את רצוני להתנתק. נאמר לנו כי עלינו לשלם את הקנס בגובה 400 ₪ לערך – זאת עקב הפרת תקופת ההתחייבות לערוצים, ובנוסף לכך – עלינו לשלם קנס נוסף של 400 ₪ לערך – זאת עקב הפרת תקופת ההתחייבות לאינטרנט. סה"כ, נראה כי דרישתכם ממני מסתכמת בכשמונה-מאות ₪.

ביקשתי להקפיא את המנוי, עד לבירור כל העניין עם שותפתי. הנציגה ביקשה שאשלח פקס המבהיר את רצוני להקפיא את המנוי, ואכן כך עשיתי. בדיעבד, ולאחר שיחה עם ידידה שעובדת בחברתכם, הסתבר לי שהייתי אמור לשלוח פקס בתבנית מסויימת, אותו אני אמור להוריד מהאינטרנט, ולא פקס הכתוב בכתב-יד כמו ששלחתי. ע"כ, נוצר מצב שארבעה ימים לא חזרו אלי מחברתכם, ולא דאגו לעדכן אותי שהפקס לא תקין ושעלי לשלוח פקס חדש. המנוי, כמובן, המשיך להיות מחובר, והכסף זרם לחשבונכם על גבי.

בעניין הפקס, יש לי רק תהייה אחת: מי הוא אותו נציג בעל "ראש קטן", שקיבל לידיו את הפקס אותו שלחתי, ראה וידע שהפקס לא תקין, וכי עלי לשלוח פקס נוסף ועל-כן זרק אותו לפח, מבלי ליידע אותי בנדון?! האם המטרה, באמת, היא פשוט לא לנתק אותי ושאמשיך להזרים כספים אליכם???

מיותר לציין, כי לא שותפתי ולא אני, זוכרים כי במעמד ביצוע השיחה בה הבענו רצון להתחבר, נאמר לנו כי ישנה התחייבות גם לאינטרנט, ועקב כך הבעתי את מחאתי בפני נציגת השירות [שאינני זוכר את שמה]. האחרונה העבירה אותי לאחראית המשמרת - שירן במוקד קשרי לקוחות. אחראית המשמרת - שירן, ראוי לציין, דיברה בתקיפות וזעם. אפשר היה לחשוב כי עבר עליה יום קשה, וכל עצביה הוצאו עלי. [למען הסר ספק, שיחתי עימה מוקלטת. ברצון רב אעביר לכם אותה. אחרי כמעט שלוש שנים של שירות לקוחות פרונטלי – מי כמוני יודע כיצד נותנים שירות. לא זו הדרך!].
הסברתי לשירן את הדברים הנ"ל, וזו טענה כי ישנה שיחה מוקלטת שבה נאמר לי אודות ההתחייבות לאינטרנט ובשיחה זו ניתן לשמוע את הסכמתי.

אני, כתגובה, ביקשתי ממנה לשמוע את השיחה, ואם כך הדברים – אשלם את חובי מבלי להוסיף ציוץ וחצי ציוץ. כמובן שאחראית המשמרת ניסתה לדחות אותי הלוך ושוב, והסבירה כי השיחות המוקלטות הן לשימוש פנימי. הבהרתי בפניה כי שיחה טלפונית שנערכה איננה קבילה כאות להסכמתי, ובנוסף לכך – לא חתמתי על אף מסמך שמעיד כי ישנה תקופת התחייבות לאינטרנט.

באותה הזדמנות, הבהרתי לה שהשיחה עמה מוקלטת. היא, כתגובה, הודיעה לי כי היא סטודנטית למשפטים, והקלטת השיחה אינה חוקית. הבהרתי לה שאני סטודנט לתקשורת, ואנו בדיוק עוסקים באתיקה ודיני תקשורת. כנראה ש "הסטודנטית למשפטים" צריכה לחזור על שיעורי הבית, מכיוון שהקלטת שיחה היא מעשה חוקי, כל עוד אחד הצדדים שבשיחה מודע לקיומה של ההקלטה. אי-לכך, כאשר הצד שמודע להקלטה היה אני, ולאחר מכן גם היא – ההקלטה אכן חוקית. אני אשמח שתבהירו לה את העניין דרך המחלקה המשפטית שלכם.

בסופה של השיחה, ביקשתי ממנה שתגבה ממני את דמי ההתנתקות מהערוצים אולם תעביר את נושא הקנס על האינטרנט לבירור. תשובתה הייתה שאין אפשרות כזו, ולכן נאלצתי להקפיא את המנוי עד אשר אשלח לכם מכתב המתאר את התנהלות הדברים.

במכתבי זה, אני דורש מכם לבטל לי את המנוי לאלתר, ולא לגבות ממני אגורה אחת שחוקה – לא על ביטול הערוצים, ולא על ביטול האינטרנט. בזבוז הזמן שלי מצידכם, ועוגמת הנפש בהתנהלות הדברים – זאת בנוסף ליחס המשפיל והמבזה שקיבלתי משירן – נציגת קשרי לקוחות – כל אלה שווים יותר משמונה-מאות השקלים אותם אתם דורשים.
ביטול קנס ההתחייבות פתרון נדרש :

ערוץ 33 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה