פרטי התלונה

תלונות רדיוס 100FM

תלונות רדיו

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור רינגטונים ללא קבלתם למכשיר סלולארי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בין התאריכים 14/09 – 18/09 שמעתי ברדיוס 100 על שליחת רינגטונים לפלאפונים אישיים והתעניינתי לקבל אחד או שניים. לפי ההנחיות חייגתי למספר 4040 בצירוף מילה "רדיוס" או "שיר" בהתם למלודיה שבחרתי, אובל לא קיבלתי שום רינגטון למכשירים (ניסיתי משני מכשרים שונים)…. באופן תבעי חייגתי כמה פעמים נוספים ללא תוצאה עד שלסוף התייאשתי והפסקתי ניסיונות…שקיבלתי פירות תשלומים מרשת "אורנז'" עבור חודש ספטמבר גליתי שחייבו אותי לא רק עבור חיוג למספר 4040 , אובל גם עבור רינגטונים שלא קיבלתי!!
שלמתי סה"כ 63 ₪ +מע"ם !!!
פניתי לתחנת רדיו עם תלונה ובקשה לזיכוי כספי וקיבלתי תגובה מאדון דודי רוזן שתלונה שלי עברה לטיפול של חברה SENSE. אחרי כחודש המתנה עוד פעם התכתבתי עם דודי רוזן והוא הבטיח שאישית לטפל בתלונה.
מאז לא שמתי לא מדודי רוזן לא מחברת SENSE....
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

רדיוס 100FM שירות לקוחות

, תגובה:
דודי רוזן-טל - מפיק רא שם ותפקיד:
כפי שכתב מר ליבשיץ, אכן תלונתו התקבלה אצלי, ויצרתי איתו קשר פעמיים, על-מנת לפתור את הבעיה במהירות ועל הצד הטוב ביותר.
בשני המקרים הפניתי את הבעיה לחברת SENSE, שהיא הגוף העומד מאחורי הרינגטונים, שליחתם ללקוחות וחיובם, והדרכתי אותם לטפל בבעיה מיידית, ובמידת הצורך - לזכות את מר ליבשיץ.
נוכחתי לדעת רק עתה, כי לא נוצר קשר בין חברת SENSE לבין מר ליבשיץ. צר לי לשמוע על-כך, וצר לי לא פחות שאני נאלץ לשמוע על הבעיה שלא ישירות ממר ליבשיץ, היות וכוונתי המלאה היתה (ועודנה) לפתור את בעייתו לשביעות רצונו. הייתי שמח יותר לו מר ליבשיץ היה יוצר איתי קשר נוסף ומיידע אותי, שאלמלא כן, לא יכולתי לדעת שאכן לא נוצר עימו קשר ע"י חברת SENSE.
תגובה:
פניתי מיידית לחברת SENSE, והוריתי להם ליצור קשר מיידי עם מר ליבשיץ.
הקשר נוצר, והנושא בטיפול בדקות אלה ממש, ויפתר לשביעות רצונו המלאה של מר ליבשיץ.
רדיוס 100FM מעמידה את המאזין בראש סדר העדיפויות שלה, והריני להבטיחכם כי כל בעיה של כל מאזין, במידה ותתעורר (ובעיות כאלה כמעט ואינן קורות), תפתר בשלמותה ולשביעות רצונו המלאה של המאזין.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה