פרטי התלונה

תלונות באדג'ט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישתרכש תקול נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דרך משה ברעם 26 כתובת:
תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-20/06/2014 רכשתי אוטו יונדאי i20 שנת 2010
נאמר לי שהאוטו תקין ועבר טסט ושבמהלך השבוע הראשון לכתוב את כל התקלות על מנת שיתקנו לי אותם במהלך השבוע.
בפועל התגלה שהאוטו לא עבר טסט ושיש בו בעיות קריטיות שלא מאפשרות לי לנסוע איתו: בעיה בלחץ צמיגים, כריות אויר, אורות בלם, חגורה שבורה.
במשך שבועיים רדפתי אחריהם עד שלקחו את האוטו.
רק היום ב-20.7.14 קיבלתי את האוטו חזרה- אחרי חודש שלא נהנתי ממנו ללא דלק (קיבלו אתו ממנו עם מיכל מלא, עם 500 ק"מ יותר ועדיין עם בעיות בצמיגים.
במהלך החודש הזה אף אחד לא התקשר אליי, אלא אני הייתי צריכה לרדוף אחריהם ולהתחנן ליחס.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה,או אוטו אחר פתרון נדרש :

באדג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה