פרטי התלונה

תלונות באדג'ט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מפתח נוסף נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קרית שדה התעופה כתובת:
דומיקאר בע"מ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי רכב מסוג יונדאי דגם i10 מס' רכב 20***31
קיבלתי מפתח 1 ושתי שלטים הובטח לי שאקבל תוך 10 ימים מפתח נוסף יצרתי קשר עם הסוכן שמכר לי את הרכב בשם לאוניד קאושנסקי
ומאז ועד היום לאחר מספר פניות טלפוניות ובעלי ניגש פיזית לסוכנות והבטחות שווא עדיין לא קיבלתי את המפתח אבקש טיפולכם המהיר לקבלת המפתח שהובטח לי בזמן הקנייה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

באדג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה