פרטי התלונה

תלונות באדג'ט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לפיצוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שדה התעופה כתובת:
שדה התעופה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני 3חודשים קניתי רכב מזדה2 מספר רכב 6787871 במעמד רכישת הרכב קיבלתי דוח על מצב הרכב ושם נכתב שהוחלף ברכב מסרק הגה . תוכל המזגן. ניקוי בית מצערת ועוד ועוד.לאחר שלקחתי את הרכב החלה מסכת היסורים ההגה לא תקין מזגן לא מקרר מראות חשמליות תא עובדות .תא מטען לא נפתח .רכב מקרטע .החזרתי את הרכב לחברה למשך שבוע ימים קיבלתי שני שוברי טיפול וסברתי תחומי שדרכנו נפרדות לשלום. אך לא כך ההגה לא תקין תא מטען לא נפתח רכב רועד .נשלחתי למוסך הראשון מוסך איטליה . ממנו עברתי לאחים אזיקרי. משם למוסך גירים2000 משם החלפת שני צמיגים אחורים חזרה לגירים2000 ואז שוב חזרה למוסך איטליה חשוב לכיון פרונט ומשם למוסך ברמלה להחליף שני צמיגים נוספים ואז לרעננה להחלפת הגה לניקוי בית מצערת .משם למוסך אלי את דושי להחליף חיישן לתא מטען ואז סץנסיעה של מספר ימים חשוב לאותו מוסך כדי לאבחן את התקלה ואז החלטה להחליף מנעול עוד המתנה של יומים חשוב חזרה לאלי את דושי.סך הכל 10ימי עבודה עגמת נפש וצער ענק. נכון לרגע זה יש לי ביקור נוסף כדי לבדוק רעש מהרכב כאילו שלא הספיק לי.פניתי למנהל הסניף בלוד בפקס. פניתי למנכל באדגט מר מוני בר בפקס.פניתי לשירות לקוחות בפקס. אך אין מענה .אני דורש מבקש פיצוי הולם שיפצה אותי על הסבל שעברתי .ואם יש מישהו שיווק על כך שיקום ויגיד.אתך התקווה האחרונה שלי באם לא אלך לתביעה משפטית.ברצוני לציין שהיחס היה מעליב משפיל ומזלזל . נקודת האור האחרונה זה דוד שאחראי על השירות הטכני שהשתדל לעזור חבל שיש רק אחד כזה

באדג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה