פרטי התלונה

תלונות באדג'ט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת רכב תקול וסחבת של למעלה מחודש וחצי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏דצמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמנו שרית ומישל***** . בתאריך הנל רכשנו מבאדג'ט ב"ש רכב מסוג סקודה רום סטאר: 8004976 , נאמר לנו מראש שיש לתקן מס דברים והאוטו נלקח לבדיקה. בבדיקה נמצאו ליקויים רבים. הוסבר לנו שיתוקנו כל הליקויים והאוטו יעבור השבחה וכל זאת יקח שבוע וחצי בערך. כעבור שבוע וחצי נאמר לנו כי יחול עיכוב והרכב יהיה מוכן רק עוד שבוע. מאחר והיינו ללא רכב ביקשנו פתרון ונתנו לנו רכב שכור . לאחר כשבוע וחצי התקשרו מהסוכנות בב"ש שהרכב מוכן , הגענו, מסרנו בחזרה את הרכב השכור ולקחנו את הרכב שלנו- בזמן הזה רכשנו ביטוח (7/1/2016) והתקנו כספת ברכב לדרישת חב' הביטוח בעלות של 550 ש"ח (יש קבלה). כבר בנסיעה הראשונה התברר ש-4 חלונות הרכב לא תקינים ומצאנו עצמנו נוסעים כאשר החלונות נפתחים מעצמם באמצע הנסיעה ללא לחיצה על שום מקש וללא יכולת לסגור אותם. ובנוסף לכך היו עוד ליקויים שלא תוקנו (חגורת נוסע ליד הנהג לא תקינה, רעשים מהבולמים ) . למחרת החזרנו את הרכב לסניף ב"ש והוא הועבר למוסך מימד בב"ש לתיקון, נשארנו ללא רכב מיום שישי עד יום שני שבו הגענו למוסך מימד לבדוק מה מתקדם. שם נאמר לנו שטרם התקבל אישור מבדג'אט לתיקון חגורה, חלונות וצינורית דלק וזאת עוד לפני תיקון הבולמים, כלומר הרכב אמור עוד לעבור למוסך אחר אח"כ. ביקשנו רכב חלופי ושיתקנו כמו שצריך. לא קיבלנו אישור, פנינו למנהל סניף ואושר לנו רכב שכור.
במשך שבוע וחצי אנו לא מפסיקים להגיע למוסכים ומגלים שיש אי תיאום וחוסר מתן אישור לתיקונים כאלו ואחרים. בזמן התיקונים עלו עוד ליקויים שגם עליהם היה צריך לקבל אישור. בנוסף לכך יש בעיה שהועלתה בזמן בדיקת הרכב והיא: משאבת הגה פגומה שלא תוקנה מאחר וטוענים כי אין צורך להחליפה. (טופס הבדיקה נמצא בסניף)
ביום רביעי האחרון האוטו הועבר ממוסך מימד למוסך לב בב"ש להחלפת בולם ימיני (בבדיקה בפירוש ביקשו 4 בולמים והחליפו רק 3 ועכשיו כביכול סידרו את הרביעי) וצפצפה.
ביום חמישי התקשרו מבדאג'ט שאבוא לקחת את הרכב. באתי לקחת את הרכב ביום שישי ומצאתי את הרכב מטונף (זו השבחה?), הנעתי את הרכב וגיליתי שהחלונות האחוריים יורדים ולא עולים ודלת אחורית צד ימין יש תקלה בפתיחה(לא ניתן לפתוח מבחוץ ולא מבפנים), חזרתי לסקודה לבדיקה ונאמר לי שהמנועים של החלונות האחוריים דפוקים. (שימו לב כמה זמן אני נמצא ורודף אחרי המוסכים ואחרי באדג'ט כאילו אני לא עובד).
חזרתי לסניף באדג'ט, הראתי למנהל הסניף את התקלות, שיתפתי אותו שאני כבר סקפטי לחלוטין לגבי הרכב ואני במצב של חשש כל פעם מהתקלה הבאה, בייחוד שיש דברים שהוחלט לא לתקן כמו משאבת ההגה (אולי בעוד שבועיים אמצא את עצמי עם נזק שלא אוכל לעמוד בו).
מנהל הסניף ביקש שאשאיר את הרכב המושכר אצלי . אני מצידי אמרתי שאפנה לסניף הראשי בתלונה .
ופה אני חייב לציין שפניתי במהלך כל העסקה הזו פעמיים לסניף הראשי של באדג'ט וביקשתי שמנהל יחזור אלי, ועד היום אני מחכה שיחזרו אלי.
אציין כי כל הזמן הזה שילמנו ביטוח חובה ומקיף לחינם וכן התקנו כספת לחינם .
עכשיו אני מבקש לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי על תקופת הביטוח ששילמתי לחינם וכן תשלום עבור הכספת שהתקנתי ברכב ביום הבודד שהוא היה אצלי . חברה גדולה שמכבדת את עצמה צריכה להגיש רכב כאשר הוא נבדק כראוי לפני ההגשה, כמו כן "השבחה" עד כמה שידוע לנו היא מסירת רכב כחדש, ואנו פעמיים קיבלנו רכב מטונף , מילא מטונף אך לא תקין .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף ששילמנו עבור הרכב וחזר דמי הביטוח ששולמו לחינם. פתרון נדרש :

באדג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה