פרטי התלונה

תלונות באדג'ט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום מטעה באתר האינטרנט וגביה מוגזמת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:


1) באתר האינטרנט באדג'ט מציגים את הפורד פיאסטה כדגם של קבוצה B, בעוד שסוג רכב זה אינו קיים במאגר הרכב שלכם, אמנם אתם רושמים "או רכב מקביל מקבוצה זו" . אך מדובר בהטעיה ברורה.
2) כפי שמופיעה בהזמנה הרשומה מטה, לא רשום בשום מקום שבו צריך להוסיף מע"מ על המחיר הזה, אני ערכתי השואת מחירים ואכן הופתעתי שמחירכם נמוך ולכן צלצלתי לברר, אך גם בטלפון נאמר לי שזהו המחיר המלא. אך כאשר הגעתי לקחת את הרכב התברר שהוספתם לחיוב את המע"מ, איני יכול לקבל עניין זה ואני דורש את המע"מ אשר שילמתי בחזרה. הרי זוהי הטעייה גמורה שעל פרטי ההזמנה לא רשום שיש להוסיף למחיר מע"מ.
כספי סוג הנזק :

באדג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה