|
|
|
|
|
|
קנס מופרז על החזרת רכב לא נקי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 28 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
רח' המלך דוד 23 |
כתובת: |
ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לרגל חתונתי שנערכה לפני כחודש שכרתי רכב מבאדג'ט ירושלים שישמש כרכב חתן-כלה בשבוע הראשון לנישואינו. הרכב קושט כמובן בבלונים וסרטים (מודבקים בסלוטייפ בלבד). ביום האחרון לשכירות סוכם עם הסניף על החזרת הרכב למחרת ב-08:00 בבוקר. על הרכב נותרו מס' סימני הדבקה. מכיוון שבשעת בוקר כזו לא מצאתי מכוני שטיפה פתוחים ניסיתי להוריד את סימני הסלוטייפ בעזרת מים וסבון, אך עדיין נשארו סימנים. כשהגעתי עם הרכב לסניף נדרשתי לשלם עבור הלכלוך קנס של ... 100$ !!! זהו סכום לא הגיוני. הצעתי להם שאני אקח את הרכב לניקוי ושטיפה על חשבוני ו/או שאשכור אותו ליום נוסף (שתי האפשרויות יותר זולות מהקנס) אך הם סירבו. אני מבין שעלי לשלם קנס אך מדובר בסכום מופרז ששווה כמעט למחיר השכרת רכב לשבוע!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
הפחתת הקנס |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
באדג'ט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|