פרטי התלונה

תלונות באדג'ט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס מופרז על החזרת רכב לא נקי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רח' המלך דוד 23 כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לרגל חתונתי שנערכה לפני כחודש שכרתי רכב מבאדג'ט ירושלים שישמש כרכב חתן-כלה בשבוע הראשון לנישואינו. הרכב קושט כמובן בבלונים וסרטים (מודבקים בסלוטייפ בלבד). ביום האחרון לשכירות סוכם עם הסניף על החזרת הרכב למחרת ב-08:00 בבוקר. על הרכב נותרו מס' סימני הדבקה. מכיוון שבשעת בוקר כזו לא מצאתי מכוני שטיפה פתוחים ניסיתי להוריד את סימני הסלוטייפ בעזרת מים וסבון, אך עדיין נשארו סימנים. כשהגעתי עם הרכב לסניף נדרשתי לשלם עבור הלכלוך קנס של ... 100$ !!! זהו סכום לא הגיוני. הצעתי להם שאני אקח את הרכב לניקוי ושטיפה על חשבוני ו/או שאשכור אותו ליום נוסף (שתי האפשרויות יותר זולות מהקנס) אך הם סירבו. אני מבין שעלי לשלם קנס אך מדובר בסכום מופרז ששווה כמעט למחיר השכרת רכב לשבוע!!
כספי סוג הנזק :
הפחתת הקנס פתרון נדרש :

באדג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה