פרטי התלונה

תלונות באדג'ט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השכרת רכב מבאדג'ט דומיקאר -מילה לא שווה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אל תשכירו רכב מבאדג'ט דומיקאר -מילה לא שווה
בחודש יוני 2007 שכרתי רכב מחברת דומיקאר-באדג'ט בישראל כדי לקבל אותו בווינה במטרה לנסוע איתו לסלובניה.
בהתכתבות ביני לבין החברה לפני ההזמנה ביררתי אם המחיר הנדרש הוא סופי וכולל תוספת לכניסה לסלובניה.קיבלתי תשובה שהמחיר הוא סופי ואין תוספת לכניסה לסלובניה.
בהגעתי לווינה חברת באדג'ט בשדה התעופה גבתה ממני תוספת של 10 יורו ליום לכניסה לסלובניה.
בחזרתי לישראל פניתי לחברת דומיקאר-באדג'ט לקבלת החזר התוספת ששולם אבל הם מתעלמים מבקשתי.
כספי סוג הנזק :
החזר פתרון נדרש :

באדג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה