פרטי התלונה

תלונות באדג'ט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכויים שהובטחו ולא התקבלו- יחס מחפיר ללקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שרון 1 קרית שדה תעופה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודשים יוני- אוגוסט שכרנו רכב לנהג שלנו בחברת באדג'ט (בעידודו של הסוכן חיים דדון) חויבנו בכרטיס אשראי בסכום גבוה מאד. לאחר בירור עם הסוכן התברר שחויבנו על הפרש קילומטרז' בסכום גבוה מדי ומגיע לנו זיכוי בסך 1200 ש"ח. ( את החישוב עשה הסוכן) הסוכן הבטיח לנו שהפקידה העבירה את הבקשה לזיכוי לחברת האשראי והזיכוי יוכנס לחן. תוך חודשיים. מלבד זאת הגיע לנו זיכוי על יום עבודה שהרכב הושבת והטכנאי הגיע רק בצהריים לטפל בבעיה. בעקבות עצותיו של הסוכן חיכינו בסבלנות עד אחרי החגים, עד שהמנהלת תחזור מחופשה, עד שהפקס יגיע למקום הנכון (הוא נשלח בערך עשר פעמים) מאומה לא קרה. עכשיו כשפקעה סבלנותנו- מתברר שלא זיכוי ולא נעליים- תלונתנו לא טופלה למרות שהזיכוי מגיע לנו גם על פי החוזה וגם על פי רישומי בדג'ט. דדון כבר לא מרים לנו את הטלפון יותר ומתעלם מהודעתנו ובשירות לקוחות "זכינו" ליחס מחפיר ומזלזל שכמותו לא נתקלנו. באדג'ט שלחו לנהג שובר זיכוי על יום אחד (לא שווה ל1200 ש"ח אולי הזיכוי הוא במקום יום ההשבתה של הרכב) למרות שהודענו לנציגת החברה שאין לנו מה לעשות בזיכוי, כי הנהג כבר רכש רכב וגם אם לא היה עושה זאת- לעולם לא ניגע יותר ברכבים של באדגט- הזיכוי נשלח כחלק מהמדיניות הברורה של באדגט לא להקשיב ללקוח. הזיכוי נשלח חזרה לבאדגט ואחרי צעקות ממנהלת "שירות לקוחות" על כך שאני מתלוננת ומתרגזת (באמת מפתיע למה) החלטתי לפנות אליכם. הסכום אולי לא עצום אך יותר מהכל חורה לי היחס המחפיר והעובדה שמהרגע בו חוייב כרטיס באשראי שלנו אין עוד צורך להתייחס אלינו כבני אדם . ולא נאריך כאן על הבטחות הסרק הנוספות שהבטיח הסוכן הנעלם כי באמת שהאנרגיה השלילית גם כך מאיימת לחולל כאן שריפות... על טיפולכם המהיר נודה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מהיר של 1500 ש"ח (1200 מחיוב עודף של קמ"ר ו300 ש"ח יום השבתה) פתרון נדרש :

באדג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה