פרטי התלונה

תלונות באדג'ט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית תשלום עבור תאונה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.10.2008 שכרתי רכב , באמצע הדרך התחילו שטפונות והאטתי את המהירות, רכב שנסע אחרי לא הצליח להאט ונכנס בי מאחור, מחמת כך נדרשתי לשלם את מלוא ההשתתפות בסך 2500 ש"ח (אף שהיא גבוהה מחברות אחרות) עד שיתברר שאכן איני אשם ובעל הרכב השני מודה באשמה, ואכן לאחר מספר חודשים שוחחתי עמם ואכן התקבלה הודאתו, ולכך שילמה חברת הביטוח של רכבו את הנזק, היה ברור לי שלאחר המתנה כה ארוכה אקבל את כל כספי חזרה.
אלא שהשבוע קיבלתי מכתב ונדהמתי שאין בכוונתם להחזיר לי את כספי בטענה שלא שולם להם מלוא הנזק.
בבירור קצר נאמר לי שהדבר תמוה, שכן חברת הביטוח מתחייבת לשלם את כל מחיר הנזק הנישום ע"י השמאי, בנוסף נטען שכיון שהפוגע הודה, אחריות הנזק מכאן ואילך הינה רק עליו, ואין עלי שום חוב בכך.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחזיר לי כספי פתרון נדרש :

באדג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה