פרטי התלונה

תלונות באדג'ט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השכרת רכב נושא התלונה:
יפרח  אילנה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏28 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27\4 עשיתי הזמנה דרך האתר של חברת באדג'ט כאשר האיסוף היה משדה התעופה בן גוריון סך ההזמנה היה 175 דולר כולל מיסים ומע"מ אך אחרי שהגעתי לשדה לאסוף נציג שם נותן לי מחיר של 233 דולר ולא עזר כלום למרות שהראיתי לו את ההדפסה מן האתר שלהם עם מספר ההזמנה-946051 ששם כתוב 175 דולר ומצוין תחנת איסוף בן גוריון הוא המשיך לעמוד על שלו ולומר שמאיסוף בבן גוריון משלמים תוספת , מיותר לציין שאין עם מי לדבר הוא נשאר בשלו למרות ההוכחה הכתובה וכדי לצאת מהשדה עם הרכב אילץ אותי לחתום על 233 דולר , אגב גם כשביקשתי אחראי טען שאין עם מי לדבר ונתן מספר פקס אם ארצה לשלוח תלונה . אותו דבר קרה לעוד זוג תיירים מצרפת שהגיע אחרי ,שוב אותו סיפור באינטרנט הם רושמים מחיר מסוים וכשמגיעים לשדה מוסיפים עוד 50 דולר , אחלה דרך לעשות כסף על גב הצרכנים ואין למי לפנות כי אין להם אפילו פניות ציבור ודף הקשר אצךהם באתר מיועד להצעת מחיר בלבד ומוגבל בתווים , אנא עיזרו לןהעמיד אותם במקומם .
כספי סוג הנזק :
תמחור כפי שנקבע באתר פתרון נדרש :

באדג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה