פרטי התלונה

תלונות באדג'ט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחזוקה שערורייתית של רכבים בסניף באדג'ט בנתניה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מצורף בזה מכתב תלונה ששלחתי להנהלת באדג'ט.

הגברת סוזנה נינו מקשרי לקוחות ענתה לי במכתב סטנדרטי על כמה הם דואגים ללקוחות ולרכבים וכו', עם "פיצוי" של השכרה ליום אחד לרכב (לא כולל מיסים, ביטוח, דלק וכדומה, כך שיוצא שאני צריך לשלם על הפיצוי) ו/או שדרוג רכב. כמובן שאיני מתכוון לנצל את הפיצוי המגוכח.

והרי מכתבי כפי שנשלח:


03/07/2009

לכבוד
מנכ"ל באדג'ט ישראל
תל – אביב


הנדון: תחזוקה שערורייתית של רכבים
בסניף באדג'ט בנתניה

למרות שחלפו כבר מספר ימים מאז האירוע, קשה לי להירגע ואיני מוכן לעבור לסדר היום על מחדלים חמורים בהחזקת כלי רכב בחברתכם, מחדלים שגובלים בפשע, כל זאת בתקופה של מלחמה בנגע תאונות הדרכים.

האם אתה אדוני המנכ"ל היית מוכן לצאת לנסיעה ארוכה ללא גלגל רזרבי תקין? מה לעשות, אך בדיקה פשוטה, שהיא חובה אלמנטארית בעת מסירת רכב, ככל הנראה, איננה מוכרת בחברתכם. (עובדה זו אני הייתי צריך לגלות בעצמי).
ביום שישי, 26.06.09, נדרשתי לנסיעה דחופה לבאר שבע. כלקוח קבוע של חברתכם, פניתי לסוכנות "נח קאר" שביצע עבורי הזמנה בסניף באדג'ט ברחוב גד מכנס בנתניה.

מיד עם קבלת הרכב, אירעו מספר אירועים חמורים וחריגים שהייתי רוצה להביא בפניך:

בתחילה קיבלתי רכב מסוג יונדאי אקסנט שמספרו 25-835-66. לאחר מעבר כללי על הרכב, נמסרו לי המפתחות של הרכב, אולם הרכב לא הניע. נשמע רק קליק חלוש מהסטרטר ותו לא.

נציגת השירות ראתה שהרכב אינו מניע, הביאה מפתחות של רכב נוסף - פורד פוקוס שמספרו 79-338-62. בבדיקה ראשונית של הרכב גיליתי (אני ולא הנציגה) תקלות חמורות : > מערכת נעילת הדלתות מהשלט של הפורד פוקוס לא תקינה ולא הפעילה את הנעילה, אולם אורות הרכב הבהבו כשלוחצים עליו.
> הצמיג הרזרבי אינו מנופח כלל!!! מכיוון שזמני דחק והייתי חייב לצאת לדרכי ליום עמוס, לקחתי את הרכב לתחנת הדלק הסמוכה בכדי למלא את הצמיג. כבר בדרך שמתי לב שההגה מסתובב בקושי לצד אחד ואילו לצד השני, בקלות רבה מידי.

כבר בראשית הנסיעה, בכביש החוף ממחלף נתניה לכיוון נתניה דרום, התחלתי לחוש ברעידות חזקות בהגה, וכל זאת במהירות של כ-80 קמ"ש.

במהירות של כ-90 קמ"ש כל הרכב החל לרעוד בחוזקה, ההגה משך אותי בכוח לימין במזל נמנעה תאונת דרכים כי החזקתי בחזקה בשתי ידיי בהגה ומנעתי פגיעה ברכב שנסע מימיני. כן, יכולתי להיהרג!!!!!

הודעתי טלפונית לסניף על התקלה החמורה שסיכנה את חיי, ועל רצוני להחליף את הרכב. נדרשתי לסור אליו אישית כדי להחליפו. עם הגיעי לסניף הודיעה לי נציגת השירות שמכיוון שלקחתי את הרכב עם מיכל מלא והחזרתי אותו עם פחות ממיכל מלא, אני נדרש לתדלקו, או שאחויב ב-70 שקלים!!!
הנציגה התעקשה שאני חייב לתדלקו. מכיוון שהיה כבר מאוחר מאוד עבורי, והסכום שדרשה ממני היה מוגזם, נאלצתי לגשת לתחנת הדלק לתדלקו (ב-4.5 ליטרים, כ-30 שקלים). וכל זה על חשבון זמני הדחוק.

המכונית השלישית במספר שהוחלפה לי (יונדאי אקסנט מספר 25-768-66) נמסרה לי עם מיכל דלק לא מלא (!) ונאמר לי שאני אוכל להחזירו באותה כמות של דלק (מעניין שכאן החברה כן יכלה לקבל רכב שאינו עם מיכל מלא...) ולהחזירו לפי שעת יציאה של הרכב הזה.

וכאילו לא די ב"ויה דה-לרוזה" שעברתי איתכם, תוך כדי נסיעה למחוז חפצי, בנסיעה בינעירונית, גיליתי לפתע ליקוי נוסף: ביונדאי אקסנט (השלישית) לוח השעונים
השמיע רשרושים מוזרים ומטרידים, שהפריעו למהלך נהיגה תקני, במהירויות שיוט של 90 ומעלה.

המערכון ההזוי נמשך גם בעת החזרתו של הרכב. :
בתחילה נתבקשתי לשלם עבור שלושה ימים במקום יומיים, הסיבה: "חרגתי בשעת החזרה" (לפי הרכב הראשון). לאחר הסבר לגבי מה שנאמר לי לגבי שעת הנסיעה, חזרה בה נציגתכם מהעניין, אך למרבה האבסורד, החלה להעלות סיפורים ונימוקים אחרים, שכל מטרתם חיוב בתשלומים מההפטרה.

הסיפור הבא כבר דיבר על "חריגה" בקילומטרים (למעלה מ-900 ק"מ בגלל טעות ברישום, כשבפועל נסעתי מנתניה לבאר שבע וחזרה – כ-300 ק"מ במקסימום).
גם דרישה זו לתשלום חריג על הקילומטרים, התבטלה כמובן לאחר בדיקה פשוטה.

אך באם חשבת אדוני המנכ"ל, כי בזאת הסתיימה ה"ויה-דה-לרוזה" מבית באדג'ט, טעות בידך. ככל הנראה, כשנציגי חברתך, שהם, ללא ספק, חסרי ניסיון בשרות לקוחות, מחליטים להוציא ללקוח את הנשמה, הם הולכים עם זה עד הסוף!
ננקב לי "מחיר חדש". גם כאן הופתעתי לגלות שנדרשתי לשלם מחיר אחר מהמחיר שנאמר לי (להזכירך, אני לקוח קבוע שלכם, לפחות עד כה), ורק לאחר בדיקות חוזרות במחשב, "גילתה" הנציגה שאכן אני אמור לשלם פחות.
נו באמת!!! לא רציני ולא מכובד לבאדג'ט!

אדוני המנכ"ל,
לסיכום, שילמתי את החשבון ויצאתי בתחושות עלבון ועוגמת נפש שמעיקות עליי עד היום, הרגשה שאיני זוכר כמותה.
מצטער, לא זו הדרך לשרת לקוחות ובוודאי שסוכנות השכרת הרכב אמורה לדאוג לרכבים תקינים שאינם מסכנים את הנוהגים בהם. אני מבחינתי עדיין שוקל את המשך דרכי בפרשה זו.

אני סבור שכחברה שרוצה לשמור על שמה ועל לקוחות מרוצים, עליכם לפצותני על עוגמת הנפש, הזמן המיותר שנגזל ממני, הכסף וכל האירועים המפורטים לעיל.


בכל הכבוד,

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי נאות שאינו עולה לי בתשלום ני נכנס לנהוג בו.נוסף כפי שהוצע על ידי החברה וכן רכב תקין שעבר בדיקה לפניי שא פתרון נדרש :

באדג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה