פרטי התלונה

תלונות באדג'ט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לאחר החזרת רכב בחו"ל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שכרנו רכב דרך חברת בדג'ט בארץ, אותו לקחנו בשדה התעופה ,בסיאטל ארה"ב.
החזרנו אותו כמתוכנן בעיר עצמה , על פי הסיכום בחוזה. לאחר הגיענו לארץ , ראינו כי חייבו אותנו ב-70$, כנראה על כך שלא החזרנו את הרכב בשדה התעופה . שוב , אני חוזרת, ההחזרה היתה על פי הסיכום בחוזה.
מאז, אנו מנסים ליצור קשר עם החברה, אך ללא הועיל, השארנו את מס' הטלפון שלנו במענה הקולי של שירות לקוחות, ניסינו לכתוב מייל על פי הכתובת , אך ללא הועיל, אף אחד לא חוזר אלינו.
מעניין, שעד חתימת החוזה איתם, על פי הטלפון להזמנת רכב, היו מאוד אדיבים אלינו. אך היום הם טוענים כי כל הבירורים צריכים להיות מול שירות לקוחות, אך נראה כי אין שם אף אחד.
אודה לכם באם תעזרו לנו, למצוא גורם כלשהו, שיוכל לבדוק את הדברים איתם , כי אנו לא מצליחים להגיע אליהם.
תודה
מגי
כספי סוג הנזק :
עזרה בבירור החיוב הלא הגיוני פתרון נדרש :

באדג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה