פרטי התלונה

תלונות באדג'ט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאויות במכירת רכב השכרה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
אירפורט סיטי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעת רכישת הרכב רכב פזו' פרטנר שרכשתי מבאדג'ט בתאריך 24/9/05 מהמוכר שרון – נאמר לי על ידו כי לרכב צמיגים חדשים וכי הוא עבר לאחרונה
בדיקה ונמצא תקין על כל מכלוליו. בעת הרכישה שלמתי 2,000 ש"ח נוספים בעד ביטוח למנוע ולגיר.
כמו כן ערכנו רשימה של דברים קטנים שהובטח לי שיתוקנו עד קבלת הרכב לידיי , כגון מצית חסרה, כיסוי חסר לרמקול, ידית דלת שבורה, תא כפפות שבור , וכולי. עד היום, 4 חודשים אחרי הקניה ו-4 ביקורים בבאדג'ט (אבדן חצי יום עבודה) - כולל השארת הרכב שם לאחרונה ל-4 ימי עבודה - לא תוקנו הליקויים. כמו כן הובטחו 4 צמיגים חדשים -במציאות שניים היו שחוקים. חודש לאחר הקניה הרכב נכשל בטסט בגלל מומיות קרועות, המנוע שהראו לי עליו בדיקת מכון שהוא מעולה - לא סוחב עליות ומתחמם.
אין עם מי לדבר וכל פניה נענית בחלקלקות של אנשי מכירות אבל ללא כל ביצוע.
כספי סוג הנזק :
תשלום הוצאות כל הנסיעות המיותרות לבאדג'א - לתיקוני פתרון נדרש :

באדג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה