פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איבוד הכסף מקרן פנסיה נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אחד העם 14 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ביקשתי מחברת פסגות קופות גמל למשוך את קרן הפנסיה שלי לפני יותר מ 4 חודשים אז אחרי ששלחתי להם מסמכים הם היו מתקשרים כל שבועיים כי הייה "חסר" מסמכים כאילו כל פעם הייתי צריכה לשלוח להם את אותם המסמכים ששלחתי בעבר.ואז הייתי עם הנציגה בטלפון וביחד ראינו שהיא קיבלה את כל המסמכים הדרושים ואמרה שזה בסדר וזה עובר לטיפול,אחרי יום התקשרי שוב לבדוק שבאמת עבר לטיפול ואמרו לי ששלחו כבר את המשיכה. אחרי חודש ימים כשהייתי אמורה כבר לקבל את הכסף הם מתקשרים שוב ואומרים שחסר מסמכים!!!
ושוב הייתי עם הנציג בטלפון והוא אמר שזה בטיפול.
אחרי חודש אני מתקשרת ואמרו לי שביצעו כבר את המשיכה ב 18/11/13 הכסף עבר לחשבון, כמובן שבחשבון שלי אין שום גבר המוזכר בזה... שלחתי להם תדפיס של הבנק בתור הוכחה שאין שום העברה, כשביקשתי את מספר האסמכתא של ההעברה הנציגה אמרה לי בדיבור מלגלג שאין להם דבר כזה והם לא צריכים להוכיח לאף אחד שהם העבירו את הכסף, היא אמרה שהכל יהיה בסדר והיא תעביר את זה לטיפול ושוב זה יכול לקחת עד 30 ימי עסקים! ואז התלוננתי בפני נציג אחר והוא אמר שיתקשרו ביום ראשון לבירורים וכמובן שלא הייה שום טלפון.
הכסף הועבר ב18/11/13 והיום כבר ה 25/11/13 ואף אחד לא יודע איפה הכסף שלי.
כספי סוג הנזק :
יצירת קשר דחוף ומציאת הכסף שלי. פתרון נדרש :

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה